Neytiri Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Nu er det nok vel overstått bryllupet og kommet fra bryllupsreisen.....og da var det å få renset brudekjolen. Men nu er eg usikker på ka eg skal gjøre med kjolen...den er kjøpt på ebay og er usikker på om det går an å farge den.... Har egentlig ikke lyst å selge den....er spesielt sydd til meg så vet ikke om det er en sikker str. på den... Men eg lurer på ka dere jenter gjør som ikke selger kjolen?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 De jeg kjenner tar vare på den innerst i et av klesskapene sine. Men de farger den ikke...da kunne de vel like så gjerne ha solgt den? Ingen av de bruker den til fest.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Ingen av de bruker den til fest. De færreste kommer vel inn i den etter noen uker i ekteskapet...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 De færreste kommer vel inn i den etter noen uker i ekteskapet... Meget mulig, hehe TS, om den betyr mye for deg kan du vel bevare den som et livsvarig minne om dagen som sto der som et monument over alle dager: da du og mannen din startet et nytt liv sammen, ga hverandre løfter og sverger troskap foran presten, alle vennene og familiemedlemmene?
Gjest strykebrett Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har arvet min bestemors brudekjole og hvis jeg noen gang gifter meg så vil jeg gjerne bruke den. Så det kan jo være fint å ta vare på til framtidige generasjoner. Rent statistisk er det jo store sjanser for at du blir skilt og vil gite deg en gang til, så da kan du jo spare på den så slipper du å kjøpe ny kjole neste gang. Masse penger spart. (det siste der var en spøk altså).
Neytiri Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2009 Joda er jo en ide det å passe på den til neste generasjon.... Men tror nok ikke eg tenker statistikk altså...hehe ikvertfall ikke for så å bruke kjolen igjen i evt. andre bryllupet...tihiii nei nei dette varer vi krysser fingra for det..... noen andre som har ideer for kjolen???
lilleGrethe Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har hørt flere alternativer: 1. Ta Trash-the-dress bilder 2. Rense og ta vare på (evt låne bort) 3. Selge 4. Sy om til dåpskjole
Neytiri Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2009 sy om til dåpskjole var jo fin ide...kor kan man gjøre det a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå