Leanne Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Har lyst til å kjøpe en nespresso maskin, den modellen jeg vil ha koster 2500 i butikken. Finnes den billigere på utenlandske nettsider? Vil det lønne seg i forhold til toll og porto??
Zzyzx Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Av det jeg har sett av priser så tror jeg egentlig ikke det vil lønne seg noe spesielt. En annen ting du bør tenke på er forbrukerrettighetene her i landet. Fem års reklamasjonsrett (antar at det vil være det på en slik maskin) er noe jeg er villig til å betale en del for. Besparelsen skal for min del være over 1000 kroner før jeg vil vurdere det.
Krista83 Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Innimellom har de kampanjer på disse maskinene og noen ganger så får du tilbakebetalt et beløp fra Nespresso. Tror det er på 500 kr. Kanskje du skulle vente litt å heller kjøpe en når den er på kampanje??
Leanne Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2009 Innimellom har de kampanjer på disse maskinene og noen ganger så får du tilbakebetalt et beløp fra Nespresso. Tror det er på 500 kr. Kanskje du skulle vente litt å heller kjøpe en når den er på kampanje?? takk for tips.. da skal jeg vente og håpe det kommer en kampanje snart
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Anbefaler å kjøpe i Norge. Vi har en modell til rundt 4-5000,- og etter kort tid måtte vi ha ny ledning til melken. Det er også veldig greit å ha reklamasjonsrett her i landet fordi det har vært noe galt med steamingen på enkelte maskiner. Vet ikke om det fortsatt er slik, men uansett. Noe kan det være. Vi er superfornøyde med Nespressoen, den lager den beste kaffen, helt klart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå