Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hvordan er denne- tørker den fort, gir den sterk farge, kan man bare spraye uten å smøre ut?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Og, også viktig- hva koster den og hvor stor er flasken? Hvis jeg bare skal bruke den på beina. hvor lenge har jeg en flaske?
Honesty Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har den fargede, og ja: den tørker (for) raskt, og gir masse farge. Jeg bruker hansker til påføring; sprayer i hansken, og gnir deretter utover huden. Den minste størrelsen koster 345 kroner, og for meg har den vart lenge, men det er fordi jeg er for lat til å bruke den, for jeg tror IKKE den er spesielt drøy i bruk normalt. Konklusjon: Relativt dyr og udrøy, men anbefales pga. fargen.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Når du sier sterk farge- hvor sterk? Jeg vil at det skal se naturlig ut, skal bare bruke det på beina, så beina må ikke være så mye mørkere enn armene. MÅ man smøre den ut? Liker konseptet med å bare spraye og la det tørke- minst mulig styr og ingen selvbruningsflekker på hender/håndledd. Takk for svar, forresten!
Honesty Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Du må smøre den ut, ja, ellers blir det bare flekk i flekk. På meg gir den ok med farge, men generelt gir selvbrunere lite farge hos meg, så den som lett tar farge av selvbrunere, vil nok oppleve at denne gir temmelig mørkt resultat.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 vil anbefale x tan kjøp billig på feelunique.com gratis frakt
Honesty Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 vil anbefale x tan kjøp billig på feelunique.com gratis frakt Det var jo svar på spørsmålet som omhandlet Modelco?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå