Gå til innhold

Haarprodukter fra lookfantastic.com- hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Norah
Skrevet

Hei alle lookfantastic.com- tilhengere!

Jeg har naa lest gjennom flere innlegg med positive tilbakemeldigner angaaende shopping paa lookfantastic.com. Har bestemt meg for aa benytte meg av dette geniale tilbudet, jeg. Er paa jakt etter shampoo, balsam og haarkur for haaret mitt, og ber derfor dere KG-brukere om hjelp. Jeg har den siste tiden mistet litt haar, grunnet min tid som vegeterianer men har naa funnet tilbake til aa vaere kjotteter. Uansett, jeg har ikke farget haar (bare for aa nevne det), men allikevel har det et litt slitt utseende. Har sensitiv hodebunn, og kan lett reagere paa haarprodukter fra billigkjedene.

Hvilke produkter skal jeg velge? Hva med Redken og Tigi, ville helst provd ut disse merkene men er det mulig aa bruke f.eks Tigis shampoo & balsam og Redkens haarkur?

Haaper noen tar seg tid til aa svare! Takk!

Norah

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

:hjerte: Redken - All soft heavy cream :hjerte: , er hårkuren alle skryter av her inne! Og siden du har slitt hår, tror jeg nok håret ditt trenger denne!

For å peile inn hvilken shampo du trenger, må du nok beskrive håret ditt mer.....(krøllete?, stritt? frizzy? kort? langt? hardt?...)

Kanskje få en frisør til å anbefale shampo, og bestille på lookfantastic.com??

Clea

Skrevet

Tusen takk for svar, Clea!

Har hort mye positive naar det gjelder Redkens All soft heavy cream. Bestiller den, jeg.

Naar det kommer til haaret mitt kan det gaa under katogorien glatt, stritt, langt og morkt, om det har noe aa si. Forekommer ogsaa torr hodebunn til tider, og haaret kan lett bli fett etter kort tid.

En volume shampoo kunne nok passet meg bra, ettersom det er litt livlost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...