Gjest Dulcis Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Er det noen som har gaveforslag til en 80åring som ikke klarer å sitte stille? Han er en handyman og hele familiens vaktmester, liker å ha noe å holde på med KONSTANT, men har i de siste årene slitt med skrantende helse. Skal helst ikke være noe kostbart siden vi ikke har all verden å rutte med, men gjerne noe originalt. Stikkord om bursdagsbarnet: - Pensjonert brannmann - Familiekjær - Glad i friluftsliv - Alltid på farten All hjelp mottas med stor takknemlighet!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Vi brukte alltid å gi noe som kunne "brukes opp" til mine besteforeldre. Når man har blitt såpass gammel, så har man stort sett alt man trenger, da kan det være greit å få ting som forsvinner etter en stund. En kurv med kaffe, sjokolade, frukt og tobakk (mine røykte). Siden han er så mye på farten tenkte jeg at han kanskje kunne få middagsinvitasjon, f.eks. hver mandag i et år. Hva med å fylle opp med shampoer og dusjsåpe for en god stund. Siden han er handyman, er det noe verktøy han trenger? Har dere spurt om det?
aimee Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Akkurat nå holder jeg på å lage en fotobok til min bestemor på 90. En flott gave med gamle og nye bilder som jeg vet hun kommer til å se mye på.
Gjest Dulcis Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Da har vi diskutert en del fram og tilbake, og siden han har absolutt ALT fra før av, bestemte vi oss for å gå sammen alle barnebarna og lage et album til ham. Tror nok det skal gå rett hjem Takk for forslaget, aimee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå