Gjest Cousin Itt Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Noen andre som husker MOOM, og som eventuelt vet hvor i all verden det går an å få tak i det? Jeg har kun sett det på danske nettsider, med fraktpriser ut av en annen verden Eller om det finnes et lignende produkt som er tilgjengelig her? Savner voks som bare kan skylles av i dusjen, uten om og men.
tante fiolett Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Noen andre som husker MOOM, og som eventuelt vet hvor i all verden det går an å få tak i det? Jeg har kun sett det på danske nettsider, med fraktpriser ut av en annen verden Eller om det finnes et lignende produkt som er tilgjengelig her? Savner voks som bare kan skylles av i dusjen, uten om og men. De har det i nettbutikken Iherb (www.iherb.com). Internasjonal porto er ganske rimelig der - jeg er fast kunde der og o går fikk jeg en mail hvor det sto at de hadde satt ned intern.porto til $4 (opptil en viss vekt da). Har handlet derfra mange ganger og er veldig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Den der er utrolig effektiv! Er forresten en rabattkode for iherb her et sted, dekker en god del av portoen om jeg ikke husker feil
Phaedra Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 kan noen skrive litt mer om denne hårfjerningsvoksen? For det er voks, og ikke bare hårfjerningsKREM? Hvordan kan man få med røttene om man bare skyller det av i dusjen?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 kan noen skrive litt mer om denne hårfjerningsvoksen? For det er voks, og ikke bare hårfjerningsKREM? Hvordan kan man få med røttene om man bare skyller det av i dusjen? Voks. Smør på, legg på tøylapp, riv av. (Og siden moddene her jobber overtid for å hindre folk i å spare et par kroner, ta et kjapt søk etter rabattkode iherb eller discount code iherb. Er 5 dollar å spare)
Phaedra Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 (endret) Vi har i utgangspunktet ingenting imot rabattkoder som lar folk spare penger, men Iherb sine rabattkoder er en del av et reward-system der man selv får rabatt hvis man "verver" andre, og faller derfor under flere av punktene i reglene våre. Phaedra, mod Endret 25. august 2009 av Phaedra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå