Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cousin Itt
Skrevet

Noen andre som husker MOOM, og som eventuelt vet hvor i all verden det går an å få tak i det? Jeg har kun sett det på danske nettsider, med fraktpriser ut av en annen verden :(

Eller om det finnes et lignende produkt som er tilgjengelig her? Savner voks som bare kan skylles av i dusjen, uten om og men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre som husker MOOM, og som eventuelt vet hvor i all verden det går an å få tak i det? Jeg har kun sett det på danske nettsider, med fraktpriser ut av en annen verden :(

Eller om det finnes et lignende produkt som er tilgjengelig her? Savner voks som bare kan skylles av i dusjen, uten om og men.

De har det i nettbutikken Iherb (www.iherb.com). Internasjonal porto er ganske rimelig der - jeg er fast kunde der og o går fikk jeg en mail hvor det sto at de hadde satt ned intern.porto til $4 (opptil en viss vekt da).

Har handlet derfra mange ganger og er veldig fornøyd :)

Gjest Gjest
Skrevet

:Nikke:

Den der er utrolig effektiv!

Er forresten en rabattkode for iherb her et sted, dekker en god del av portoen om jeg ikke husker feil :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Phaedra, mod

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet

kan noen skrive litt mer om denne hårfjerningsvoksen?

For det er voks, og ikke bare hårfjerningsKREM?

Hvordan kan man få med røttene om man bare skyller det av i dusjen?

Skrevet
kan noen skrive litt mer om denne hårfjerningsvoksen?

For det er voks, og ikke bare hårfjerningsKREM?

Hvordan kan man få med røttene om man bare skyller det av i dusjen?

Voks.

Smør på, legg på tøylapp, riv av.

(Og siden moddene her jobber overtid for å hindre folk i å spare et par kroner, ta et kjapt søk etter rabattkode iherb eller discount code iherb. Er 5 dollar å spare)

Skrevet (endret)

Vi har i utgangspunktet ingenting imot rabattkoder som lar folk spare penger, men Iherb sine rabattkoder er en del av et reward-system der man selv får rabatt hvis man "verver" andre, og faller derfor under flere av punktene i reglene våre.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...