Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyst å lage blogg med bilder av lillegutt. Men vil ikke at hvem som helst skal kunne se denne bloggen, så jeg lurer derfor på om det er mulig å lage en passord beskyttet side som bare familie/venner har tilgang til?

Noen som vet hvor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men jeg skrev en eksakt lik tråd for noen mnd siden.

Gjest Miley
Skrevet (endret)

https://www.blogger.com/start

Og så går du på innstillinger og lager en privat blogg, da kan du invitere folk inn. Litt kronglete med ganske greit når du kommer inn i det.

Endret av Miley
Gjest Gjest_Rolf_*
Skrevet

Hei!

De fleste steder kan du lukke bloggen. På Wordpress.com under "Settings" og "Personvern" - men de du inviterer må ha eller skaffe seg wordpress-konto. På blogger.com er likt: de må ha google-konto.

Hvis du kjøper deg eget domenenavn med webhotell og installerer Wordpress, kan du installere en plugin som setter passord på siden.

Hvis du bare skal vise bilder, er det kanskje bedre å bruke flickr.com eller picasaweb.google.com. Begge har enklere og bedre løsninger for å publisere bilder enn blogg-programene.

På picasa får du ikke et passord, men en hemmelig lenke. Med mindre folk kjenner lenken, vil de ikke kunne besøke billedgalleriet - derfor fungerer det på en måte som et passord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...