Gjest virgin Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hei! I dag, frem til kl 18.00 har jeg sittet i ro på en kontorstol. I løpet av denne tiden har jeg spist 250 gram druer, drukket to kopper kaffe, drukket nærmere 1 liter vann og to bokser makrell i tomat... So far, so gudd. Men, så spiser jeg en pose seigdamer (220 gram) og jeg vet ikke om de har en skjult funksjon eller hva, men nå står magen min på spreng. Dere som er eller har vært høygravide vet hvordan det føles. Trenger jeg si mer? Nei. Men jeg har et spørsmål. Hvorfor i svarteste seigdame er magen min så forpult (dessverre ikke bokstavelig talt) oppblåst?????
Gjest virgin Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Herregud magen står på spreng! Hvorfor i søteste sukkerdeig er det sånn da? Håper noen svarer for dette går meg på nervene snart. Må snart åpne buksesmekken for å få puste. Er passe slank ellers, men magen står rett ut! Akkurat som hos faren min. Jeg er jente..... med ufrivillig pondus av sukker og luft!
Gjest Catwoman Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Mye e-stoffer, sukker og stillesitting gjør magen min oppblåst også.
Chanel.No5 Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Druer gjør at min mage reagerer med å blåse seg opp. Kan være de også har hatt en innvirkning??
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Jepp - druer er ikke tingen om du vil holde magen flat. Husker ikke helt hvor jeg leste det, men hvis man tenker vekt så er druer blant den type frukt man bør holde seg unna. Nå skal man jo ikke overdrive fruktspising hvis man tenker vekt uansett da, men noen frukter er verre enn andre. Epler blir du også ganske oppblåst av forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå