Gå til innhold

Deres syn på en ting

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

Vil ha litt forskjellig meninger om dette:

Jeg har holdt på med en fyr i 6 måneder nå. Vi ble nylig sammen, men har et avstandsforhold hvor han bor i Bergen og jeg i Oslo. Vi begge har alltid pleid å gå en del ut, og har fortsatt med dette selv om vi er sammen. I går var jeg ute med noen kollegaer fra jobben, både gutter og jenter. En av guttene hadde vors, og det ble til at det var der det ble nach også. Det var boblebad i leiligheten og jeg og venninnen min (begge er i et forhold) joinet de to mannlige kollegaene i boblebadet bare for gøy. Begge to vet at vi er i et forhold. Det ble ganske sent, og det ble til at vi alle sov over der til neste dag.

Jeg fortalte typen min det dagen etter, og han ble sur. Han ble for det første sur fordi jeg ikke hadde hatt med meg bikini, slik at jeg satt i undertøyet i boblebadet. For det andre ble han sur fordi jeg sov over i en leilighet hvor det var andre gutter til stedet..

Jeg synes egentlig ikke at han har lov til å bli SÅ sur for dette..

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne32år
Skrevet

Jeg hadde blitt sinna om min kjæreste hadde gjort det, og er ganske sikkert han også hadde blitt sinna om jeg hadde gjort det.

Ingen vill vell at kjæresten skal sitte i undertøy i et boblebad med flere av det motsatte kjønn?

Skjønner han godt...

Mvh Kvinne 32år.

Gjest Gjest
Skrevet

La han nå bare være sur en stund. Fullt forståelig det.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke likt det om typen min gjorde det, og jeg hadde aldri gjort det selv. For meg blir det bare feil, enkelt og greit.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hadde han ikke blitt sur hadde du blitt sur fordi han ikke ble sur. Dramaqueen!

Skrevet

:fnise::fnise: ...

Skrevet

Hvor er forskjellen fra at du satt i undertøy, og ikke bikini?

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr i 6 måneder nå. Vi ble nylig sammen, men har et avstandsforhold hvor han bor i Bergen og jeg i Oslo. Vi begge har alltid pleid å gå en del ut, og har fortsatt med dette selv om vi er sammen. I går var jeg ute med noen kollegaer fra jobben, både gutter og jenter. En av guttene hadde vors, og det ble til at det var der det ble nach også. Det var boblebad i leiligheten og jeg og venninnen min (begge er i et forhold) joinet de to mannlige kollegaene i boblebadet bare for gøy. Begge to vet at vi er i et forhold. Det ble ganske sent, og det ble til at vi alle sov over der til neste dag.

Jeg fortalte typen min det dagen etter, og han ble sur. Han ble for det første sur fordi jeg ikke hadde hatt med meg bikini, slik at jeg satt i undertøyet i boblebadet. For det andre ble han sur fordi jeg sov over i en leilighet hvor det var andre gutter til stedet..

Hva tenker dere?

Helt unaturlig oppførsel siden du er i et forhold. Det syns nå jeg i alle fall, så jeg hadde absolutt reagert.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på det, og hva er forskjellen på bikini og undertøy? Hadde det var naken hadde jeg muligens reagert litt, men ikke sånn du forklarer det.

Skrevet

Jegtror det er umulig å gi et stadardsvar på slikt, for det kommer veldig an på hva slags forhold og personligheter dere har. Noen synes slikt er greit, andre ikke. Så får man finne ut sammen hva som kan tolereres og hva som går over grensa.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

:fnise::fnise: ...

Jegtror det er umulig å gi et stadardsvar på slikt, for det kommer veldig an på hva slags forhold og personligheter dere har. Noen synes slikt er greit, andre ikke. Så får man finne ut sammen hva som kan tolereres og hva som går over grensa.

Dessuten - du var ærlig og fortalte om festen og episoden, det hadde jeg satt pris på. Herregud, denne pipinga om at hun satt sammen med personer av motsatt kjønn i undertøyet. Hva tenker dere når dere er på stranda da? Enn om man møter noen der i godt sosialt lag og hygger seg, hverken mer eller mindre? Synes TS har all grunn til å ha rak rygg jeg, hun var på fest, det tok litt av, de hadde det gøy og hun fortalte alt til kjæresten sin. Jeg forutsetter at hun også hadde taklet det om historien var motsatt, ellers har man et troverdighetsproblem. Tips: Avklar toleransegrenser i fredstid med hverandre, det er investering, folk er forskjellige her.

Skrevet

avstandsforhold her og. norge/england...

jeg hadde blitt FURT!

Gjest Gjest
Skrevet
Dessuten - du var ærlig og fortalte om festen og episoden, det hadde jeg satt pris på. Herregud, denne pipinga om at hun satt sammen med personer av motsatt kjønn i undertøyet. Hva tenker dere når dere er på stranda da? Enn om man møter noen der i godt sosialt lag og hygger seg, hverken mer eller mindre? Synes TS har all grunn til å ha rak rygg jeg, hun var på fest, det tok litt av, de hadde det gøy og hun fortalte alt til kjæresten sin. Jeg forutsetter at hun også hadde taklet det om historien var motsatt, ellers har man et troverdighetsproblem. Tips: Avklar toleransegrenser i fredstid med hverandre, det er investering, folk er forskjellige her.

To jenter, alene med to gutter, alle litt beruset sikkert, boblebad og deretter overnatting...

For den som sitter hjemme er det nok mange tanker som kan dukke opp i hodet. Kanskje latterlige for dem som var dem, men det er en helt annen situasjon for den som ikke aner noen ting og som sagt får mange rare bilder i hodet sitt.

Tenker du ville følt litt det samme (selv om du ikke innrømmer det) om din kjæreste og kompis festet med to jenter, deretter boblebad og overnatting.

Skjønner han godt jeg!

Og så har det jo litt å si hvordan han kjenner de to guttene da.. Og om han kjenner de godt, kan det godt være at han synes de er akkurat slike han ikke vil ha alene med dama si..

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest han er prippen, big deal. Eg hadde gjort det same, trur neppe Tiger hadde syntest det var så merkeleg, han ville flirt litt av at eg sjølvsagt ville bade, bikini eller ikkje.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns ikke han har noen grunn til å bli sur. Jeg har vært på flere fester der badestamp på tunet har vært en del av festen uten at det ligger noe seksuelt i det. -Hun har også fortalt det til kjæresten sin så jeg syns hun har alt sitt på det tørre.

Skrevet

Jeg er så veldig glad for at kjæresten min ikke hadde blitt sur, for han stoler da 110 prosent på at jeg ikke hadde gjort noe annet.. og visa versa! Forøvrig hadde jeg syntes det hadde vært festelig om han hadde havnet i et boblebad, for det hadde vært såpass atypisk av han :)

Skrevet

Hva tenker dere?

I can see where he's coming from.

Skrevet
I can see where he's coming from.
:klappe: - Den der var bare sååå vittig! :hoho:

Det er ikke så synd i ham. Der finns nok av søte og smekre jenter i Bergen. Så, har han begge beina i nesen, finner han seg ei som roer ned å gå på sjekkeren, når hun blir sammen med ham.

ER jenter så naive at dere tror gutta skaffer seg boblestamp av hygieniske grunner? :ler:

Skrevet

For det første,- hvem sa at han hadde skaffet seg det?

Og for det andre, tror du vi satt der for å bli ren da? Finnes folk som synes det er digg å sitte i et boblebad også, og det finnes også folk som synes det er greit å sitte der for sosial hygge og en del av et nach.

Veldig greit å se hvordan forskjellige ville ha reagert. Hjelper ofte å se andre perspektiver på ting. Jeg og typen blir dog ikke enig uansett, krangler og diskuterer om dette temaet her, just as we speak ;)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Blæh!

Dette handler i bunn og grunn om å stole på hverandre, begge veier.

Den som "har gjort noe" må stole på at den andre vil høre hva som ble gjort, den som ikke har gjort noe må stole på at den som gjorde noe ikke gjorde noe som var galt eller feil forhold til forholdet (herregud så krøkkete formulert).

Greier du ikke det, vel da får du finne en annen eller være singel da.

Jeg støtter deg TS, du har vært ryddig. De som mener noe annet er neppe noe særlig over 21 år her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...