Gå til innhold

Kombinere Obagi og andre produkt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Megselv_*
Skrevet

Heisann!

Andre her som bruker Obagi og kan hjelpe meg? Jeg bruker alt fra Obagiserien, unntatt produktet mot pigmentflekker. Kan jeg kombinere serien med for eksempel ansiktskrubber?

Mottar alle svar med takk! :o)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Heisann!

Andre her som bruker Obagi og kan hjelpe meg? Jeg bruker alt fra Obagiserien, unntatt produktet mot pigmentflekker. Kan jeg kombinere serien med for eksempel ansiktskrubber?

Mottar alle svar med takk! :o)

• 11 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på om man kan kombinere Obagi med andre produkter...Jeg har for eksempel en hel serie nå fra Dermalogica, så er det da slik at jeg kan bruke rensen og toner derfra og så bruke resten fra Obagi serien? Eller? Hvilke i serien Nu-Derm er det som gjør mest forskjell på huden? Clear og Blender?

Jeg bruker forresten også et c-vitamin serum fra Avon og Retinol krem fra Skinceuticals med 0.5% retinol.

Jeg har, som dere sikkert skjønner, lyst til å prøve ut Obagi produkter, men lurer da på om jeg må bestille alle i startkitet eller om jeg kun kan bestille noen av de siden jeg har endel andre produkter fra før av som kan virke som en erstatning.

Help me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...