Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Prøvde for første gang weet sin varmvoks (på armene) for litt siden og ble kjempe fornøyd med resultatet.... men hårene vokste ut allerede etter en uke :S skal ikke voksing vare i opptil 4 uker ?

hårene mine vokser vanligis ganske fort ut, men ikke unormalt fort , og ikke 4 ganger fortere enn normalt :S

Har jeg gjort noe feil når jeg vokset ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opptil 4 uker... På de som hårene vokser sakte, kan det ta opptil 4 uker, men hva som er normalt er noe annet...

Hos meg holder det ca 3uker når jeg vokser, men det kommer også an på hvor mange ganger du har gjort det... Nå skal det også sies at jeg aldri har vokset armene mine, kun leggene...

Men siden detter er første gangen du har brukt voks der, så kan det hende at hårene vokser fortere ut enn etter 3-4 ganger med voks (det kommer også ut færre hår for hver gang du vokser)

Og du har nok ikke gjort noe feil, så lenge hårene var vekke når du var ferdig, så har du gjort det riktig :)

Skrevet

Håret vokser i ulike sykluser, så det er normalt at i alle fall noen av hårene vokser raskere ut. Voksing/epilering holder ikke 4 uker på meg heller, kanskje 2-3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...