Felix Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei. Hvis dere skulle ha satt opp et barkart, hva ville dere ha hatt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Vi har allerede Strawberry Daiquiri , Mojito og Cosmopolitan.. Det går som regel noen av de.. :oops: Se forresten Aperitif for flere gode forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 30. juli 2003 #3 Del Skrevet 30. juli 2003 Kjære Felix....du må for all del ikke glemme margarita! Da hadde jeg gått tørst hvertfall Neida. Ellers er strawberry margarita en slager også, samt long island ice tea. Ellers har du de mer tradisjonelle, som screwdriver (vodka+appelsinjuice), San Fransisco (vodka, appelsinjuice, grenadine), tequila sunrise (tequila, appelsinjuice, grenadine)......ja. Kanskje vodka+battery også? Selv er jeg fan av tequila+Red Bull :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 På hotellet vi skal være fikk vi forslag om en som heter 2001/2002-natt. Det var musserende vin blandet med tranebærjuice. Tranebærjuicen gir da en søt rosa farge. Det skal være kjempegodt, men jeg har ikke smakt det selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Min drømmeliste inneholder: Gin Tonic Cosmopolitan Mojito (men det blir mye kliss av det, da) Single Malt whiskey (gjerne Bowmore) Ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Min drømmeliste inneholder: Gin Tonic Cosmopolitan Mojito (men det blir mye kliss av det, da) Single Malt whiskey (gjerne Bowmore) Ferdig! GT er en selvfølge, og min kjære har fått de til å bestille inn Single Malt whiskey.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Kjære Felix....du må for all del ikke glemme margarita! Da hadde jeg gått tørst hvertfall Margarita it is! :D Long Island Ice tea er oxo notert. Kanskje vodka+battery også? Selv er jeg fan av tequila+Red Bull :D Tequila-RedBull?? :o Pusekatt da.. Ditt råskinn! Er selv fan av AbsoluteVodka-RedBull. Men RedBull er jo ikke lov i Norge, og siden Battery ikke blir det samme, så kommer jeg ikke til å sette det opp på barkartet. Takk for all hjelp. Jeg skal nå skrible ned et barkart. Vi ønsker ikke mange drinker, men noe for alle og enhver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg vurderer å si fra at de må kjøpe inn Bombay. Tror ikke de har det beste utvalget der oppe.. Og jeg drikker i hvertfall ingen GT med noe annet enn Bombay! Tigergutt mente at det var unødvendig. Kanksje. Kankskje jeg kan holde meg til Champagne? I så fall må jeg sørge for at de har det jeg liker, Bollinger eller et eller annet.. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Tigergutt mente at det var unødvendig. Kanksje. Kankskje jeg kan holde meg til Champagne? I så fall må jeg sørge for at de har det jeg liker, Bollinger eller et eller annet.. Hmm. Det blir sikkert nok å drikke i løpet av en bryllupsdag uansett, jeg holdt meg til "snille" drinker (Cosmopolitan og champagne) på min bryllupsdag. Ellers har Pol Roger mye god champagne også. Come to think of it; jeg drakk margarita etter middagen. Typisk meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Cosmopolitan Gin & Tonic Long Island Ice Tea Strawberry Daiquiri Vodka & Russian Irish whisky Vodka Martini Capiriña Single malt whisky Cognac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 Hva med noe Baileys lignende også? Cointreu ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 31. juli 2003 #12 Del Skrevet 31. juli 2003 Cosmopolitan Gin & Tonic Long Island Ice Tea Strawberry Daiquiri Vodka & Russian Irish whisky Vodka Martini Capiriña Single malt whisky Cognac Dette ser ut som noe for alle og enhver Felix! Ett tips er å lage Caipirhina med rom! Cachaca smaker ikke godt!! Selv har jeg Capt.Morgan Spiced Rum som favoritt! En annen kjempegod drink er Lennart! 4 cl Xante dash Rose`s Lime Fyll opp med sprite. Namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 31. juli 2003 #13 Del Skrevet 31. juli 2003 Hva med noe Baileys lignende også? Cointreu ?? Sant nok. Det var ikke mye after-dinner cocktails her. De fleste liker jo Baileys. Cointrau er det verre med. (urk. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 1. august 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, selvsagt vil det være kafféavec! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. august 2003 #15 Del Skrevet 1. august 2003 Hvis du likevel skal ha gin er det kanskje en idé å ha Gimlet også på barkartet?(like deler Rose's lime og gin + masse is) Det er en av mine absolutte favorittdrinker, særlig når den er laget med Bombay. Veldig frisk og lett - perfekt sommerdrink :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astra unplugged Skrevet 1. august 2003 #16 Del Skrevet 1. august 2003 Fjellbekk er frisk og god på varme dager og kvelder Astra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 1. august 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 1. august 2003 Cosmopolitan Gin & Tonic Long Island Ice Tea Strawberry Daiquiri Vodka & Russian Irish coffee Capiriña Fjellbekk Single malt whisky Cognac Ser bra ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. august 2003 #18 Del Skrevet 1. august 2003 Hei Felix. Dette ser så bra ut, at jeg tror jeg kommer en tur innom 9 august, hvis det er ok for deg? Tar med noen venner, og tror vi kan få det riktig så artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 1. august 2003 #19 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg kommer gjerne også :D Ser veldig bra ut, Felix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå