Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker råd og tips fra andre og høre om jeg tar helt feil av virkeligheten...

har vært sammen over 1 år og flyttet sammen for et par måneder siden. samboeren min jobber veldig mye, har to jobber og private prosjekter utenom. dette er helt greit for meg i og med at jeg studerer og jobber selv en del kvelder i uken + helger.. vi har begge vært veldig åpne helt fra begynnelsen at vi senere i livet ønsker å få barn. vi kom innpå å snakke om jobb og jeg spurte samboeren min om han kommer til å jobbe like mye om fem år som han gjør nå, og han sa ja han kommer alltid til å ha to jobber, han jobber 12 timers dager 4 dager i uka pluss han jobber lørdager. han sier at den dagen vi vil ha barn så kommer han til å jobbe mindre og stille opp for meg og unger men han sier samtidig at han aldri kommer til å jobbe fra 7-3 hver dag for så å komme hjem til familie... jeg synes dette er urimelig og vil at far til mine unger skal se ungene sine mer en en time før de skal legge seg.. han mener at "alle" jobber overtid og at det er helt normalt, og hvordan skal vi klare oss viss ikke, skal vi sulte i hel.. han argumenterer alltid med om jeg vil ha det som mine foreldre som ikke er de rikeste gata.. jeg er utdannet om et par år og får da også en inntekt.. er det virkelig sånn at med både jeg og han ute full stilling i allminnelig betalte jobber så må han jobbe overtid 3-4ganger i uka for at det skal dekke huslån, regninger og barn?? det virker for meg som om han setter jobb foran mye, og at å bli rik betyr mye for han.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. hvor mye er det normalt av å jobbe overtid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...