Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #21 Skrevet 30. juni 2009 Svar: Ikke la "typen" din kjøre deg analt. Vent til du evt. blir gift, så at mannen din slipper å tenke på at andre menn har pult deg i ræven.
kristian82 Skrevet 30. juni 2009 #22 Skrevet 30. juni 2009 Svar: Ikke la "typen" din kjøre deg analt. Vent til du evt. blir gift, så at mannen din slipper å tenke på at andre menn har pult deg i ræven. Saklig å mene på..går ut i fra at dama ikke er jomfru, så da er vel ikke så mye "bedre" å tenke på at hun har hatt kukken til andre i munn, eller at fitta har fått "gjennomgå" av andre menn sine lem? haha Sånt man ikke kan tenke på vettu kompis, så lenge dama er frisk .
Singli Skrevet 30. juni 2009 #23 Skrevet 30. juni 2009 Sant så sant Kristian 82 :D En gang fått skaftet en plass, samme hvor, så er det gjort. Ingen vei tilbake. Analsex kan være godt om kke den er uoverkommelig svær, eller fyren har dårlig tid og kjører på som om det haster med å få det gjort. God tid og glider er nøkkelordet
verano Skrevet 1. juli 2009 #24 Skrevet 1. juli 2009 Frekt? Fordi jeg poengterer at det du spør om har millioner av svar fra før av, og at gjentakende tråder med det samme spørsmålet om og om og om og om og om igjen blir rimelig kjedelig, selv om man ikke trenger å lese de trådene man ikke interesserer seg for? Du er ikke litt vel selvhøytidelig, kanskje? Her skal du få et frekt svar, i motsetning til det første: Trekk huet ut av ræva i et par sekunder og se deg rundt :-) Alle mennesker tenker tanker som allerede er tenkt, folk flest skriver ting som allerede er skrevet, vi spør om ting som er spurt om mange ganger før. Hvis vi bare skulle tillate innlegg om ting i forbindelse med sex som aldri er tatt opp før, ville det bli bråstopp i forumet. Nesten at er debattert tidligere. Og det er jammen helt greit.
CaNi Skrevet 6. juli 2009 #25 Skrevet 6. juli 2009 Kan jo være både godt og vondt det.. spørs jo om du klarer å slappe av nok..
lottomillionæren Skrevet 6. juli 2009 #26 Skrevet 6. juli 2009 Jeg synes det er utrolig deilig de gangene jeg klarer å slappe ordentlig av. Det er det som er kluet. Får faktisk fantastiske orgasmer av det. Men det er viktig å ta det helt rolig, bruke glidemiddel og god oppvarming. En gang hadde vi analsex i fylla, og jeg sleit i flere uker etterpå
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 24. juli 2009 #27 Skrevet 24. juli 2009 Elsker det!!! Har gjort det fra første gang vi prøvde det.
millaen Skrevet 25. juli 2009 #29 Skrevet 25. juli 2009 Jeg synes det er vondt og blir fysisk kvalm. Jeg er ikke prippen, men der går det en grense for meg, og derfor gjør jeg det ikke flere ganger. Det er verdt å prøve, for mange liker det, men kanskje du skal øve litt med en butplug alene først, slik at du har kontrollen.
waco Skrevet 25. juli 2009 #30 Skrevet 25. juli 2009 Hun kan jo også ri ham analt også. Beholder den samme kontrollen da. Mannen bare ligger jo der og er til bruk.
Rimmern Skrevet 25. juli 2009 #31 Skrevet 25. juli 2009 Analsex i "ridestillingen" er ofte vanskeligere, fordi musklene både i analen og rundt klemmes mer sammen når man sitter. Det er egentlig en posisjon for viderekommende. (Selv om jeg hadde en eks som aldri hadde blitt pult i rumpa før, og som gjerne red - det er individuelle forskjeller også, selvsagt.)
waco Skrevet 26. juli 2009 #32 Skrevet 26. juli 2009 Det jeg synes er kulest med at dama rir anal, er at da beviser hun at hun har like mye lyst til å være litt rampete.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå