Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har en liten diskusjon gående her, og tenkte beste måten å få svaret på er å spørre dere her på kvinneguiden..

Hvor mange av dere har hatt analsex, og hvor mange var det som syns det var regelrett godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette finnes det INGEN innlegg om fra før. Hvis du søker i formet, så finner du selvsagt ikke flere titalls tråder om NØYAKTIG DET SAMME.

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis du selv ikke syns det er noe godt, har det noe å si om resten av verden er uenig med deg? Eller motsatt?

Gjest trines
Skrevet

Hei! Klarer du å slappe av kan du være en av de heldige som synes det er godt;);)

Og rimmern, du trenger ikke være så frekk her da.....

Skrevet

Tror egentlig hun ville finne ut om det er verdt og prøve. Og det er faktisk lettere å lage sin egen tråd enn å lete etter tråder som er skrevet for 100 år siden! Så derfor er det jo fint om folk svarer på spm istedet for å skrive om alt annet.

Så. aldri prøvd, kommer aldri til å prøve!

Skrevet
Jeg og typen har en liten diskusjon gående her, og tenkte beste måten å få svaret på er å spørre dere her på kvinneguiden..

Hvor mange av dere har hatt analsex, og hvor mange var det som syns det var regelrett godt?

Med mye forarbeid og smøring er det godt ja, blir bedre for hver gang. Men (hvertfall for meg) avhenger det av MYE glidemiddel og tøying i form av finger eller liten dildo før penis slipper inn. Går man rett på penis blir det fort vondt. Sikkert mange som er uenig, men dette er MINE erfaringer.

Skrevet

Får svare for madamen, og hun elsker det.

Skrevet

Gjøres det riktig - god tid, glidemiddel, forsiktig osv., så har i alle fall de jentene jeg kjenner syns det har vært godt.

Skrevet

For det første: rimmern, hvis det er så mange millioner andre tråder om det kunne du vel kanskje svart i de da, og svart saklig, i stede for å svare både usaklig og frekt i denne, barnslig og 0 poeng. Og ja, jeg vet det er mange andre tråder om det, men jeg og kjærsten har et veddemål på gang som går ut på hva slags svar jeg får i denne tråden, og da blir det litt teit å sitte å se igjennom 100 år gamle tråder, uansett om de omhandler det samme. Dessuten finnes det ingen regel som sier det er forbudt å lage nye tråder som ligner gamle? da skulle vel strengt tatt en moderatorene allerede ha vært innom her å slettet denne + veldig mange andre tråder på kg. Personlig gidder jeg ikke gå inn på tråder jeg ser jeg har svart på 500 ganger fra før, da ignorer jeg heller og går inn på en annen tråd som ser intressant ut.. lurt, ikke sant? ;)

Over til saken, personlig har jeg aldri prøvd analsex før, og har egentlig ikke så lyst til å prøve. Det jeg stort sett har fått høre fra folk som har prøvd det er at det ikke var noe spess, men helt ok og ikke noe de vil prøve igjen. Vil bare se om det er den generelle oppfatningen, eller om det faktisk er mange som liker det?

Gjest Gjest
Skrevet
Så. aldri prøvd, kommer aldri til å prøve!

Enig. Akkurat dette er helt uaktuelt og totalt turnoff.

Skrevet (endret)

Frekt? Fordi jeg poengterer at det du spør om har millioner av svar fra før av, og at gjentakende tråder med det samme spørsmålet om og om og om og om og om igjen blir rimelig kjedelig, selv om man ikke trenger å lese de trådene man ikke interesserer seg for? Du er ikke litt vel selvhøytidelig, kanskje? Her skal du få et frekt svar, i motsetning til det første: Trekk huet ut av ræva i et par sekunder og se deg rundt :-)

Endret av Rimmern
Skrevet

Alle veit at når man først begyner å tenke på å prøve anal så vil man før eller senere få gjort det for å ikke kjøre huet sitt helt i senk.

Skrevet
Alle veit at når man først begyner å tenke på å prøve anal så vil man før eller senere få gjort det for å ikke kjøre huet sitt helt i senk.

:fnise:

Skrevet

Herregud så mye fjas og utenomsnakk i tråden du startet..

Jeg har prøvd analsex en del ganger, og har tidvis klart å nyte det. Dog ikke så lenge om gangen, da det kjennes ut som om man må bæsje..!!

Leeenge siden mannen min har fått nytt dette, da det frister lite for min del. Han syns selvsagt det blir trangere og ekstra deilig.

Vondt gjør det også, men det hjelper selvsagt med glidemiddel og good tid..

Skrevet

Jeg synes det er kjempe godt! :) Med glidemiddel selvfølgelig ;)

Ikke hverken vondt eller ubehagelig...

Gjest Gjest
Skrevet
Over til saken, personlig har jeg aldri prøvd analsex før, og har egentlig ikke så lyst til å prøve. Det jeg stort sett har fått høre fra folk som har prøvd det er at det ikke var noe spess, men helt ok og ikke noe de vil prøve igjen. Vil bare se om det er den generelle oppfatningen, eller om det faktisk er mange som liker det?

Jeg sitter ikke igjen med denne oppfatningen. Etter det jeg har lest på forum er det mange som setter pris på analsex. Så jeg tipper typen din vinner veddemålet... Hvis du har snakket med folk ansikt til ansikt om dette er det kanskje noen som ikke synes det er så lett å innrømme det hvis de liker det.

Gjest Gjest
Skrevet
Frekt? Fordi jeg poengterer at det du spør om har millioner av svar fra før av, og at gjentakende tråder med det samme spørsmålet om og om og om og om og om igjen blir rimelig kjedelig, selv om man ikke trenger å lese de trådene man ikke interesserer seg for? Du er ikke litt vel selvhøytidelig, kanskje? Her skal du få et frekt svar, i motsetning til det første: Trekk huet ut av ræva i et par sekunder og se deg rundt :-)

Enig. Du må kunne ha litt selvironi og ikke være så defensiv, trådstarter.

Gjest Gjest
Skrevet

Sikkert godt for deg hvis du har vært på dritern først og fått tømt deg. Må være vondt hvis kukken må slåss med en bæsj der inne.

Sørg for at kanalen er fri, slipp kukken inn, og nyt det!!

Lykke til!

Skrevet

EEEEEEEElsker det ;O))

De første gangene synes jeg ikke det var noe spesielt, men nå er det helt fantastisk....

Enjoy ;O))

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Advarsel: det er forferdelig vondt i det k.... føres inn i anus! DET må jeg si! med/uten glidemiddel. Det som er viktig er å "varme" opp først, slik at anus utvider seg noe.. uansprett! VONDT er det! men utrolig nok, er det ikke så værst når den har vært inn og ut noen ganger da er det bare opphissende :) men godt..... er ikke rette ordet å bruke, syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...