Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette??

vippe extension. Dette er single hår som limes på dine egne og har en varighet på opptil 2 måneder. Refill gjøres hver 2-3 uke og man trenger ingen bøying av vippene eller maskara.

Dette er veldig populært i utlandet, og gjøres over alt. Her hjemme fant jeg bare noen få salonger.

Hvor fikk du det utført? Hva synes du om resultatet?

http://images.google.no/images?hl=no&q...mp;aq=f&oq=

Hadde vært kult å prød da!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde det i fjor i en salong i Bergen. Jeg hadde lenge hatt lyst på det.

Limen de brukte svidde noe helt for j... det kjentes ut som det brant på øynene mine og det rant og rant fra øynene mine, men det ble veldig fint.

Verre var det da jeg skulle dusje eller vaske ansiktet. Det var skikkelig ømt i begynnelsen og det ble ikke bedre. Hårene som var satt på var stive og det ble veldig ubehagelig når mine egne vipper vokste ut og jeg så ut som en tulling når noen hadde falt av.. jeg tok etterfylling en gang og etter det gjorde jeg ikke dette mer da det bare var ubehagelig. Kollegaer synes det var morsomt å komme ned til meg og se hvordan jeg så ut etter jeg hadde mistet noen vipper..

Dette ble desverre ikke så positivt, men du spurte etter våre erfaringer :)

Nå kjøper jeg løse øyenvipper og setter det på når jeg føler for det og det er mye bedre =)

• 2 uker senere...
Skrevet

takk, flere?

• Liker 1
Skrevet

jeg ble kjempe fornøyd, men vippene er ikke fine i 2 måneder. det VARER i 2 måneder, men etter en liten stund står de til alle kanter og det er ikke så gøy når de ikke faller av før om 2 mnd.

men det var MIN erfaring, andre har sikkert en annen. tror det er individuelt

• 1 måned senere...
Skrevet

legger til en video her...

• Liker 1
Skrevet

Hei,

Jeg prøvde dette tidlig i sommer. Tenkte at dette måtte jo være helt supert med tanke på sommer og ferie og bading. Joda, det så vel egentlig bra ut, men jeg synes det var teit at det ikke ble gjort noe med vippene under øynene (hva kaller man nå dem...). De var jo like lyse som alltid, mens de over var fine. Det svir når de limes på, men jeg synes det var verst i forhold til sminkefjerning, vask etc. De hadde lett for å falle av når jeg vasket meg. Jeg plukket sikkert av noen hver dag. Jeg husker ikke hvor lenge jeg hadde dem på, men det var laaaangt unna 2måneder. Jeg tror jeg dro av de siste etter 3-4 uker. Da gadd jeg ikke lenger. Det begynte å se ganske snodig ut når det var "klumper" med vipper på deler av øynene.

Morsomt å ha prøvd, men jeg gidder ikke å gjøre det igjen.

• 4 måneder senere...
Skrevet

flere som bare sier dette er tull...

jeg ville hatt realistiske forventninger, og fyllt på etter 3 uker...

Men det at det svir ved påføring, og svir ved ansiktsvask....

Ikke særlig keen på det.

Tok laser på øynene i sommer så den smerten som varte i 5 dager etterpå vil jeg ikke være i nærheten av. Vondt i øyeområdet...tja, nei?

• Liker 1
Skrevet

En venninne av meg hadde det. Jeg syntes det så rart ut - litt sånn ku-aktig blikk.... Syns det er fint med løsvipper når man har mye sminke, men til hverdags ble det litt mye...

Skrevet

Sissan, kanske hun tok på litt vel mange? :erter:

• Liker 1
Skrevet

Heller litt for få - de var liksom sentrert ytterst på hvert øye. Det så utrolig merkelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...