Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er gravid i 6. måned. Hvordan ville du reagert og hva ville du gjort om du fant ut at mannen gjennom 10 år hadde vært utro både før og etter at graviditeten ble påvist?

Synes dette er så vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Miley
Skrevet

Da hadde jeg blitt alenemor.

Slik jeg ser det står valget mellom å være sammen med en mann som ikke er trofast, en som bedrar deg, en som ikke respekterer deg eller barnet nok til å holde pikken innenfor smekken når han bør eller det å faktisk å ta tak i eget liv å se at man fortjener bedre. Klart det er tøft å være alene, men jeg tror det er tøffere og bli sviktet på det groveste gang på gang.

Skrevet

Da ville jeg kjefta og smelt og laget et større helvete. Jeg ville nok også vurdert alenemammatilværelsen. En feil kan man kanskje tilgi, men langvarig utroskap er så respektløst at det ikke ligner grisen.

Men det er ditt liv, og hvis du tror du kan klare å akseptere utroskapen og fortsette samlivet vil kanskje en tur til en familierådgiver e.l. hjelpe dere videre.

Skrevet

Jeg hadde pakket sakene og dratt - eller bedt ham om å gjøre det samme. Om ikke han har respekt for meg har jeg ihvertfall respekt for meg selv. Ingen fortjener å leve med en slik mann.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg var så dum at jeg tilga utroskap en gang. Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, så jeg ville flyttet fra ham.

Skrevet

Alenemor her også.

Lykke til! :klem:

Skrevet

Jeg ville helt klart blitt alenemor. Bedre for barnet å ha lykkelige foreldre som ikke bor sammen, enn ulykkelige under samme tak....

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg ville ha gjort. Jeg ville iallefall tenkt meg godt om før jeg gjorde noe jeg ville angre på i etterkant. Uansett kan jeg ikke uten videre si at jeg ville forlatt ham, selv om det nok er det mest sannsynlige.

Skrevet

Både før og etter ja. Akkurat. Jeg hadde ikke vært villig til å tilgi slike svik, så jeg hadde helt klart foretrukket alenemortilværelsen fremfor å lappe sammen et forhold barnefar helt på egenhånd med vitende og vilje ødela allerede før barnet ble født.

Gjest kvinnerkvinner
Skrevet

Jeg lot som ingenting og bet tennene sammen til ungen var 6 måneder gammel før jeg kastet han ut.

Årsaken var at jeg hadde så bekkenløsning at jeg ikke kunne gå og jeg trengte hjelpen inntil jeg greide meg selv igjen.

Skrevet

Bed ham om å dra sin kos, og aldri komme tilbake. Jeg ønsker ikke å leve med et slikt menneske, enkelt og greit.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg hadde blitt alenemor. Hvorfor skulle jeg vært sammen med en som må ligge med andre for å være lykkelig? At det har skjedd flere ganger med mannen din tyder jo på at det ikke er (særlig) anger inne i bildet! Bare det sier meg at det ikke er siste gangen heller! Jeg hadde ikke sett for meg å ligge alene hjemme med babyen mens han stadig vekk er et annet sted og "har seg".

Skrevet

Eg hadde valgt å bli åleinemor, for eg kunne aldri klart å leva saman med ein mann som hadde bedratt meg på den måten. Men eg skjønnar at du synst det er veldig vanskelig, sidan du er gravid.

Skrevet

Jeg skulle klart å pakke alt hans tøy og ting, i søppelsekker på under 30 minutter, og fra det klokkeslettet hadde jeg vært alenemor.

Skrevet

Jeg hadde pakket alle sakene og kastet dem ut av huset, og bedt han dra dit pepperen gror!!

Og deretter hadde jeg funnet meg en ny mann ;) Kan tenke meg mannen hadde blitt sykt sjalu da... en ny far i huset.

Skrevet

Jeg hadde brukt de siste månedene på å komme meg i orden i eget bo, og forberedt meg til babyen kommer på egenhånd!

Denne mannen og dette sviket trenger du aller minst nå, midt oppi alt annet..

Jeg er selv 6 måneder på vei, og er ikke kommet så langt ennå at alt blir tungt fysisk. Mitt råd er derfor å handle nå! Hiv han ut eller flytt selv. Sørg for å få litt ro rundt deg fra nå og frem til den lille kommer.

Dette klarer du, hvis du vil!!

Skrevet

Jeg hadde pakka og dratt uten å si et jævla ord. Bare kontaktet han for barnebidrag :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde vurdert om jeg hadde noe å bidra i morsrollen ettersom jeg var så lettlurt/pult i TI år! :ironi:

Skrevet
Hadde vurdert om jeg hadde noe å bidra i morsrollen ettersom jeg var så lettlurt/pult i TI år! :ironi:

hva er dette for noe å si?? skjønner at du mangler empati...

Gjest Gjest
Skrevet

Du våkner ikke av empati like lite som man gir en sprøyte med vitaminer når hjerte har sluttet å slå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...