sise Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 hva skal man gjøre med et 7 åring som er alt for opptatt med venner,og kaller fleste av dem bestevenner ,men selv om han har flere venner er det ingen faste "beste venner" da .Jeg må nevne at sønnen min er veldig sosial og fredlig gutt og trives veldig godt med andre barn og han har alltid flere barn rundt seg på SFO eller på leke plassen.Vi støtter han at han liker å skaffe nye venner det er helt supert ,men hvordan kan vi lære han å ha litt lengere og fastere forhold til vennene sine.
livesen Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 I den alderen er det vel vanlig at man kaller den man har lekt med de siste to dagene for "bestevenn " Jeg ville ikke vært noe bekymret for det , du sier jo han har mange venner, det er vel bra ?
Gjest mann på 44 Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 hva skal man gjøre med et 7 åring som er alt for opptatt med venner,og kaller fleste av dem bestevenner ,men selv om han har flere venner er det ingen faste "beste venner" da .Jeg må nevne at sønnen min er veldig sosial og fredlig gutt og trives veldig godt med andre barn og han har alltid flere barn rundt seg på SFO eller på leke plassen.Vi støtter han at han liker å skaffe nye venner det er helt supert ,men hvordan kan vi lære han å ha litt lengere og fastere forhold til vennene sine. Slapp av. Gutter er ikke som jenter og du kan ikke helt tro at dine erfaringer skal være gjeldende for ham. Gutter har ikke nødvendigvis bestevenner på samme måte som jenter, i allefall ikke når de er 7 år.
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 hva skal man gjøre med et 7 åring som er alt for opptatt med venner,og kaller fleste av dem bestevenner ,men selv om han har flere venner er det ingen faste "beste venner" da .Jeg må nevne at sønnen min er veldig sosial og fredlig gutt og trives veldig godt med andre barn og han har alltid flere barn rundt seg på SFO eller på leke plassen.Vi støtter han at han liker å skaffe nye venner det er helt supert ,men hvordan kan vi lære han å ha litt lengere og fastere forhold til vennene sine. Så lenge han har noen å leke med ville jeg ikke vært bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå