Gjest Gjest_Tanya_* Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Sliten i håret og tørr i trynet valsa jeg innom Body shop på City syd forrige uke! jeg trengte en make-over, og gjett om jeg fikk det (og de jentene fikk seg ett storsalg), etter masse veiledning i både hudpleie og make-up kom jeg ut 1500kr fattigere og veldig mye klokere! Jeg er fortsatt fornøyd med alle produktene jeg kjøpte, og skal tilbake om noen uker for å få lagt festsminke til et bryllup jeg skal i. Det beste av alt var at jeg fikk prøve og se produktene på før jeg kjøpte de, og fikk også med noen prøver på produkter jeg ikke hadde råd til i denne omgangen. Ser du ei dame som smiler og er fornøyd med seg selv på gata i TRheim, så kan det nok være meg Tanya
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 jojo...så lenge de lopper deg for 1500 kr og de merker at du er villig til å betale alt for en make over så er du garnatert god service...
Wonders Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 godt TRheim har forstått det. Her får man ikke en eneste ting gratis, selv over 1500 kr. Oslo city kan legge ned!
Gjest Gjest_Tanya_* Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Jeg føler meg så absolutt ikke loppa for 1500kr. Men jeg må innrømme at det har jeg gjort tidligere når jeg har handlet på salong eller andre velværebutikker. Det var rett og slett en fryd å få så god service og samtidig komme hjem og like produktene svært godt
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Så bra du er fornøyd ! :D jeg har også veldig gode erfaringer med produkter fra BS og servicen der ;D
Hilde Christina Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Hadde jeg jobbet i butikk og fått sjansen til å selge produkter for 1500 hadde jeg vært smørblid også :D
desert_rose Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Liker ikke Bodyshop noe særlig. For det første er produktene der sykt overpriset. For det andre får jeg aldri gå alene å titte der, er du inne i butikken i 15 min kan du være sikker på at samtige av de 3-4 ansatte der inne har labbet bort for å spørre hva trenger du hjelp til.. Finner det veldig irriterende og det er hovedgrunnen til at jeg har sluttet å handle der. Liker ikke å bli forfulgt når jeg sjekker ut i varene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 (endret) En venninne av meg ble sminket der, de spurte henne om de ville det, De var veldig flinke! Innlegget er endret iht KGs regler Bond, mod Endret 30. juni 2009 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå