*Numi* Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er som overskriften på jakt etter noen gode hårnåler. Hadde noen liggende som jeg synes var brukende, men husker ikke hvor jeg kjøpte dem. Kjøpte derfor noen nye på H&M siden jeg tenkte at "hårnåler er vel hårnåler", men fant jo fort ut at det var det ikke! H&M-hårnålene blir fort vide og sklir lett ut, så isteden for å klare meg med to i kryss, må jeg med de bruke fire eller fem. Så, noen som vet om noen gode hårnåler med god festeevne og holdbarhet?
Miel Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Er det hårnåler eller singelspenner du snakker om? Sistnevnte har jeg kjøpt en del av på Glitter, de er ganske gode. Du får vel kanskje kjøpt sånt i frisørsalonger også, tror jeg har hårnåler fra frisør, og de har holdt i årevis.
*Numi* Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2009 Å ja. Det var visst singelspenner jeg snakket om. Har lissom ikke helt peil på terminologien.. Kanskje jeg får stikke en tur innom Glitter og kjøpe meg en pakke og teste ut da Jeg regner med at de uansett ikke kan være verre enn de fra H&M.
Miel Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 De vil jo alltid vide seg ut etter bruk, særlig hvis du dytter mye hår inni på en gang, men de fra Glitter synes jeg i hvert fall har holdt tålelig bra.
*Numi* Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2009 Ja, det er jo sant. Men de gamle jeg hadde liggende som jeg ikke husker hvor jeg hadde kjøpt holdt ganske lenge uten å vide seg for mye ut, til tross for mye hår. Mens de nye jeg kjøpte videt seg ut veldig etter første bruk, og det var litt dårlig, syntes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå