Gå til innhold

Menn med korte shorts

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg registrerer til min store forskrekkelse (og noe vemmelse :) ) at det har blitt moteriktig for menn å gå rundt i veldig korte shorts. Lurer på hva dere jenter synes om dette. Jeg sliter med å holde igjen latteren når jeg ser en av disse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

Enda til gode å se det.

Og håper det forblir slik =)

Skrevet

Hvorfor skal shorts til menn vere så lange?

Kan ikke kalle det shorts lenger sier nabomannen min.

Tidleger var moten kortere for menn og dem ble kalt kortebukse ca 10 cm over kneet.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Har ikke registrert at korte shorts er moderne på menn - og har heller ikke sett noen med det nå i det siste - men når jeg ser på bilder fra 70-tallet hvor korte shortser var hot så var det ikke direkte lekkert. Ser rimelig snuppete ut. Nei, hold dere til shortser som går et stykke ned på bena dere gutter - til ca. 5-10 cm. over knærne er passe synes jeg.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Hehe.. Jeg var nettop på hytta med typen og familien hans, der var det så varmt at vanlige manneshortser var for mye å ha på seg for pappen. Så han gikk like godt rundt i bokseren..

Jeg synes ikke det er noe galt i korte shortser for menn jeg. Hadde mister hytteeiger hatt en kort shorts hadde han sluppet å tasse rundt i bokseren.. ;)

Pris sommeren!

Endret av Sandbekken
Gjest Tigress
Skrevet

Eg synes då menn bør få lov til å sole låra også, så eg er heilt for.

Gjest Gjest_Jente21_*
Skrevet

Æsj, nei, vet dere hva! Nå må dere virkelig følge litt med i tiden. Lange shorts får bena til å se forferdelige stygge ut, og jeg liker ikke mannelegger, men mannelår derimot, det er det deeeiligste jeg vet om! Jeg synes flere mannfolk burde gå i kortebukser på stranden. Ser helst til at alle de lange shortsene blir brent på bål. De lange kortebuksene får meg til å tenke på små guttepjokker. De korte er for menn som er modne i toppen. :)

Gjest Sølvi 27
Skrevet

Dette lover godt for dere menn.

Skrevet

Skjønner ikke problemer med menn i korte shorts jeg. Men nå liker jeg mannekroppen, da. Sykkelshorts er grønnjævlig, men det er ikke det samme som korte shorts.

Så en lekker mann som viser lårene er ikke meg imot...:)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hm, med tanke på at min assosiasjon til menn med korte shortser er en gymlærer på ungdomskolen som alltid gikk med slike, og til tider hadde deler av utstyret hengende, hva skal jeg si, litt utenfor, så vil jeg helst ikke se det.

Men for all del, så lenge utstyret ikke henger utenfor shortsen så ser jeg ikke helt problemet med det :laugh:

Skrevet

Jeg har også lagt merke til denne trenden, men har tilgode å se noen som kler det... At de holder utstyret på plass inni shortsen ser jeg som en selvfølge!

Shortsmoten for jenter/damer er jo også kort i år, og det er nok av eksempler på at det heller ikke er for alle!

Skrevet
Jeg har også lagt merke til denne trenden, men har tilgode å se noen som kler det... At de holder utstyret på plass inni shortsen ser jeg som en selvfølge!

Shortsmoten for jenter/damer er jo også kort i år, og det er nok av eksempler på at det heller ikke er for alle!

Ja, jeg synes faktisk det er flere av dem...

*grøss*

Gjest Tigress
Skrevet
Sykkelshorts er grønnjævlig, men det er ikke det samme som korte shorts.

Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei! Sykkelbukser skil ut dei flottaste mannskroppane - dei som ser bra ut i sykkelbukse ser bra ut i alt. Vel og merke så lenge dei har fjerna håret på beina. Sykkelbukse på bein med pels er katastrofe.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går ut i fra at kort i dette tilfellet vil si midt på låret. Jeg syns ikke det er spesielt stygt akkurat. Så lenge overkroppen er tildekket så er jeg fornøyd.

Gjest Tigress
Skrevet

Sei meg ein ting: likar de ikkje å sjå mannskroppar?

Skrevet

Jeg syns det er kult, hvis de ikke er så altfor stramme. :)

Skrevet
Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei! Sykkelbukser skil ut dei flottaste mannskroppane - dei som ser bra ut i sykkelbukse ser bra ut i alt. Vel og merke så lenge dei har fjerna håret på beina. Sykkelbukse på bein med pels er katastrofe.

:overrasket::sjokkert: ... :klø:

Jeg går ut i fra at kort i dette tilfellet vil si midt på låret. Jeg syns ikke det er spesielt stygt akkurat. Så lenge overkroppen er tildekket så er jeg fornøyd.

Tildekket overkropp?

Altså, det er menn vi snakker om her. Forundrer meg at det er så mange som ikke vet å sette pris på en smekker mannekropp..!

Jeg skjønner jo at det er forskjell på mannekropper også, noen er finere enn andre, men jeg velger å se for meg de fine. Og de må veldig, veldig gjerne gå i baris. Så får man heller leve med at man ikke liker synet av alle. Det er garantert noen som sikler på dem også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...