Gjest Janna Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 Noen som vet om en god trafikkskole der man får "valuta for pengene"? Skal begynne å ta lappen nå i august, tenkte jeg.
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 Bryn og Brynseng trafikkskole, som naturlig nok ligger på Brynseng Tok lappen der selv og kjenner mange andre som har vært veldig fornøyd.
Gjest Janna Skrevet 30. juli 2003 #3 Skrevet 30. juli 2003 :o Takk, takk! Jeg kom deg i forkjøpet!..... Mailet dem tidligere i dag med noen spørsmål.
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #4 Skrevet 30. juli 2003 Da vet du jo at du har tatt det rette valget, da...
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2003 #5 Skrevet 31. juli 2003 Har fått svar... og de har lav strykprosent og tilogmed gratis pass av baby mens mor tar kjøretimer! Da var valget enkelt, ja!....
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2003 #6 Skrevet 31. juli 2003 Jeg kjørte med en fyr som heter Henry.... En mann hakket over min generasjon, med en stor porsjon tålmod og gode lærer-egenskaper.....
Dixie Skrevet 31. juli 2003 #7 Skrevet 31. juli 2003 Eller prøv Alna trafikkskole. Har lavest strykprosent i hele Oslo, Theo lar deg ikke få kjøre opp før han vet at du står. Alle jeg kjenner som her kjørt her er 110% fornøyde!!!! Tilogmed veninnen min som hadde 40 kjøretimer og tre kjøreskoler bak seg klarte det etter å ha gått der!!
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2003 #8 Skrevet 31. juli 2003 Eller prøv Alna trafikkskole. Har lavest strykprosent i hele Oslo' date=' Theo lar deg ikke få kjøre opp før han vet at du står. [/quote'] Det betyr jo bare at de holder for lenge på deg, det.....
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2003 #9 Skrevet 31. juli 2003 Jeg kjørte med en fyr som heter Henry.... En mann hakket over min generasjon, med en stor porsjon tålmod og gode lærer-egenskaper..... Det var han jeg fikk mail fra.
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2003 #10 Skrevet 31. juli 2003 Det var han jeg fikk mail fra. Da er du i gode hender!!!
Dixie Skrevet 31. juli 2003 #11 Skrevet 31. juli 2003 Det tror jeg ikke. Jeg hadde bare 10 kjøretimer + glattkjøring, langkjøring og mørkekjøring. Nesten alle i min klasse gikk der, og ingen hadde speielt mange timer. Han er genuint interessert i jobben sin og trafikksikkerheten er høy. Han følger deg opp også etter at du er ferdig, ringet meg bla når jeg hadde et stygt krasj osv. Han har mange elever og trenger ikke tyne mest mulig penger ut av de han har. Men han spekulerer ikke i å la deg kjøre opp før du er klar, slik endel kjøreskoler gjør. De tjener nemlig myepenger ved en oppkjøring.
elinia Skrevet 31. juli 2003 #12 Skrevet 31. juli 2003 Carsten Ruus trafikkskole er vel en av de i Oslo med lavest strykprosent. Han er ikke interessert i å tjene mest mulig, men at du skal bli en god sjåfør. Anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå