Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sexy Hilde
Skrevet

Hvordan få gamle menn til å slutte å forfølge meg? Og hvorfor klager de sånn på magen min? Typen min liker jo magen og jeg har jo ikke tenkt meg noen plass. Jeg elsker typen min av hele mitt hjerte. Hvorfor kan ikke disse mennene finne seg damer med flotte kropper, i stedet for å klage på en kropp de aldri kan få? Hvordan kan jeg skremme vekk disse mennene som kunne vært far min. Jeg vil ha ro og fred.

Frustrert! Hjælp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan få gamle menn til å slutte å forfølge meg? Og hvorfor klager de sånn på magen min? Typen min liker jo magen og jeg har jo ikke tenkt meg noen plass. Jeg elsker typen min av hele mitt hjerte. Hvorfor kan ikke disse mennene finne seg damer med flotte kropper, i stedet for å klage på en kropp de aldri kan få? Hvordan kan jeg skremme vekk disse mennene som kunne vært far min. Jeg vil ha ro og fred.

Frustrert! Hjælp!

Jeg synes du skal slanke deg. Da kan de ikke klage på magen din.

Gjest Jesse
Skrevet

Frustrert! Hjælp!

Hehehe så paranoid vi er da.

for det første forfølger de deg ikke, går det en mann bak deg går han ikke etter deg, skal kun i samme retning, så pust ut.

For det andre kommentere de kroppen din på en negativ måte er det ikke pga at den er vakker...

For det tredje klager de på kroppen din er de ikke interessert i å få den...

for det fjerde å ignorere er bedre enn å skremme..

paranoid er en seriøs sinnslidelse, skaff hjelp

Gjest Gjest
Skrevet

Frustrert! Hjælp!

Jeg kommer fra Mortensrud, og det er en grunn til at damene i gata går med burka. Jeg liker å kikke på sexy damer, og er en halvgammel gris. Burkadamene klager aldri på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Slike kommentarer er seksuell trakassering. Dette er straffbart og skal politianmeldes. Kanskje vil bare det å bli innkalt til politiavhør for noe så pinlig være nok til å få dem til å holde opp med å plage deg??

Skrevet
Slike kommentarer er seksuell trakassering. Dette er straffbart og skal politianmeldes. Kanskje vil bare det å bli innkalt til politiavhør for noe så pinlig være nok til å få dem til å holde opp med å plage deg??
Haha, dette må jo være den samme sinnsforvirrede gjesten som mener det er tilsvarende horekjøp hver gang eldre menn har sex med yngre damer, og voldtekt ved ONS der kvinnen ville ha sex, men angrer dagen etterpå. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...