Gå til innhold

Erfaringer med en ENORM kuk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Til tross for at det er tre dager siden nå, er jeg fremdeles i sjokk.

På torsdag hadde jeg et ONS med en perifer kollega som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da vi lå i senga nakne og kåte fikk jeg SJOKK! Han hadde en helt gedigent svær kuk, veldig mye større enn noe annet jeg har vært borti tidligere. Jeg har aldri vært opptatt av centimetre på tidligere partnere, og jeg har derfor ingen anelse om hvor stor den er (og det bryr jeg meg heller ikke om å vite). Det er nok for meg å vite at denne var stor. Og TYKK!

Til tross for at jeg var sprengkåt og søkkvåt, tok det ganske lang tid før vi klarte å få den ordentlig inn. Det var vondt! Da vi lyktes, var det himmelsk. Samleiet var totalt forskjellig fra alt jeg har opplevd tidligere. Det ble ikke puling, for det ville vært umulig. I stedet tok han den veldig sakte og veldig forsiktig inn og ut. Bevegelsene var veldig små, kanskje 1 cm frem og tilbake. Det var det eneste som var mulig. Det var veldig annerledes fra alt annet jeg har opplevd! Til tross for den veldig forsiktige "pulinga" (hvor jeg måtte ligge helt i ro for å ikke få vondt), føltes det helt utrolig intenst! Jeg kom som et uvær!

Det hjalp sikkert ikke på at jeg ifølge han er mye trangere enn de fleste andre. (Jeg er i begynnelsen av 40-årene og har født to barn, mens han er i begynnelsen av 30-årene og har stort sett pult kvinner i 20-årene før, så der fikk du den, womenwomen!)

Til trøst for alle med normalt eller lite utstyr: I lengden er det dette jeg foretrekker, for det ville vært litt trist å alltid måtte være så forsiktig, og aldri kunne pule ordentlig. Som en engangsforeteelse var det imidlertid fantastisk. Men som sagt vil jeg helst ha en med normal eller liten som partner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sex med en som var virkelig stor et par ganger. Hver gang måtte vi bare avslutte for jeg fikk den ikke ordentlig inn, og det hele var bare vondt. Takk og lov for at det finnes størrelser for enhver smak :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det hørtes kjedelig ut. Kan jo like gjerne gå og sette deg på en colaflaske. Big deal.

Skrevet
Jeg synes det hørtes kjedelig ut. Kan jo like gjerne gå og sette deg på en colaflaske. Big deal.

Det var ikke kjedelig i det hele tatt! :) Det var kjempedeilig, og en erfaring jeg ikke ville vært foruten. Jeg føler meg fremdeles helt satt ut. Den var dessuten heldigvis en god del mindre enn en colaflaske.

Jeg har sjelden hatt orgasmer som kan måle seg med den jeg opplevde med ham. Allikevel, som sagt, ville det kanskje blitt litt kjedelig i lengden å måtte være så forsiktig hele tiden.

Skrevet

Hei,

Høres jo ut som du hadde en fin opplevelse. Virker kanskje som det blir mer ett godt minne enn en gjentakende affære? Men hvordan var det for ham da? Klarte han å nyte det og komme med såpass små og rolige bevegelser? Høres jo også ut som en potensiell jawbreaker :)

Skrevet
Hei,

Høres jo ut som du hadde en fin opplevelse. Virker kanskje som det blir mer ett godt minne enn en gjentakende affære? Men hvordan var det for ham da? Klarte han å nyte det og komme med såpass små og rolige bevegelser? Høres jo også ut som en potensiell jawbreaker :)

Veldig fin opplevelse. Men potensiell jawbreaker var han så absolutt.

Jeg har inntrykk av at han virkelig likte det. Han kom veldig fort, og ble med en gang klar for en ny runde, og det ble hele fem tilsammen. :) Som sagt var det en veldig spesiell og uvanlig opplevelse. Jeg vil gjerne gjøre det igjen med ham. Allikevel, i lengden foretrekker jeg en partner med mer normale dimensjoner slik at man kan variere mer og for eksempel pule vilt. En av de aller beste elskerne jeg har hatt har en ganske liten og tynn penis (sikkert mindre enn 12 cm). I lengden foretrekker jeg ham fremfor han med den monsterdigre pikken!

Skrevet
Veldig fin opplevelse. Men potensiell jawbreaker var han så absolutt.

Jeg har inntrykk av at han virkelig likte det. Han kom veldig fort, og ble med en gang klar for en ny runde, og det ble hele fem tilsammen. :) Som sagt var det en veldig spesiell og uvanlig opplevelse. Jeg vil gjerne gjøre det igjen med ham. Allikevel, i lengden foretrekker jeg en partner med mer normale dimensjoner slik at man kan variere mer og for eksempel pule vilt. En av de aller beste elskerne jeg har hatt har en ganske liten og tynn penis (sikkert mindre enn 12 cm). I lengden foretrekker jeg ham fremfor han med den monsterdigre pikken!

Bra det da. Hjalp sikkert at du er trang sikkert. Imponerende å komme 5 ganger. Klarte du å suge ham skikkelig, eller blir det mer kyssing og sleiking?

Gjest Gjest_Snorkfrøken_*
Skrevet

Til tross for at det er tre dager siden nå, er jeg fremdeles i sjokk.

På torsdag hadde jeg et ONS med en perifer kollega som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da vi lå i senga nakne og kåte fikk jeg SJOKK! Han hadde en helt gedigent svær kuk, veldig mye større enn noe annet jeg har vært borti tidligere. Jeg har aldri vært opptatt av centimetre på tidligere partnere, og jeg har derfor ingen anelse om hvor stor den er (og det bryr jeg meg heller ikke om å vite). Det er nok for meg å vite at denne var stor. Og TYKK!

Dette har jeg selv vært borti, og selv om det var en helt unik opplevelse å føle seg så fylt, og at orgasmen kom som skudd, er det for slitsomt i lengden. Det er ille når man må lure den inn, mm for mm. Noe heftig knull er nesten umulig å få til. Dessverre er det ofte litt heftige bevegelser som må til for at menn med stor kuk skal komme, så her var du "heldig". Å suge en slik enorm sak er nærmest umulig. Kyssing og forsøksvis suging på tuppen, men det er absolutt en jawbreaker ja! I lengden tror jeg det hadde blitt en dealbreaker også. Bare tanken på å få noe sånt opp i hull nr 2 gjør at jeg ynker meg og ser for meg blodbad og utlagt tarm. Hvordan får de det til?

Skrevet
En av de aller beste elskerne jeg har hatt har en ganske liten og tynn penis (sikkert mindre enn 12 cm). I lengden foretrekker jeg ham fremfor han med den monsterdigre pikken!

Festlig ordspill :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Det var ikke kjedelig i det hele tatt! :) Det var kjempedeilig, og en erfaring jeg ikke ville vært foruten. Jeg føler meg fremdeles helt satt ut. Den var dessuten heldigvis en god del mindre enn en colaflaske.

Jeg har sjelden hatt orgasmer som kan måle seg med den jeg opplevde med ham. Allikevel, som sagt, ville det kanskje blitt litt kjedelig i lengden å måtte være så forsiktig hele tiden.

Store pikker er betydelig over-hypet. Visuelt sett kan jeg forstå at du og mange andre blir fascinerte av enorme kukker, men teknisk sett kan jo hvem som helst stappe inn noe stort i deg og gi deg en sprengefølelse. Ganske simpelt å la seg imponere av det spør du meg.

Er ikke bedre selv, altså. Jeg husker godt mitt første møte med fru 80E+. Det er bare ikke noe jeg føler for å skryte av. Hvordan sex ble så mye bedre for meg pga noe så latterlig enkelt som overdimensjonerte kroppsdeler.

Gjest womenwomen
Skrevet
Store pikker er betydelig over-hypet. Visuelt sett kan jeg forstå at du og mange andre blir fascinerte av enorme kukker, men teknisk sett kan jo hvem som helst stappe inn noe stort i deg og gi deg en sprengefølelse. Ganske simpelt å la seg imponere av det spør du meg.

Er ikke bedre selv, altså. Jeg husker godt mitt første møte med fru 80E+. Det er bare ikke noe jeg føler for å skryte av. Hvordan sex ble så mye bedre for meg pga noe så latterlig enkelt som overdimensjonerte kroppsdeler.

Ho ho ho ha ha - du høres jo ut som en minsunnelig MANN ...he he

Ikke rart i det hele tatt at orgasmene kom som et skudd ...tenk den heftige kraftige stimulering av g - punkt - en slik stor pikk gir ...oh yes ! Du var heldig som fikk knulle akkurat han .Misunnelig på deg nå TS . he he

Skrevet
Dette har jeg selv vært borti, og selv om det var en helt unik opplevelse å føle seg så fylt, og at orgasmen kom som skudd, er det for slitsomt i lengden. Det er ille når man må lure den inn, mm for mm. Noe heftig knull er nesten umulig å få til. Dessverre er det ofte litt heftige bevegelser som må til for at menn med stor kuk skal komme, så her var du "heldig". Å suge en slik enorm sak er nærmest umulig. Kyssing og forsøksvis suging på tuppen, men det er absolutt en jawbreaker ja! I lengden tror jeg det hadde blitt en dealbreaker også. Bare tanken på å få noe sånt opp i hull nr 2 gjør at jeg ynker meg og ser for meg blodbad og utlagt tarm. Hvordan får de det til?

Høres ut som dine store menn krevde litt mer for å komme. Festlig at det å komme fort plutselig er blitt ett kompliment. "han hadde en stor og deilig pikk, og i tillegg kom han veldig fort." Nesten like bra som; "den er ikke så lang, men den er veldig tynn."

Høres ut som dere koser dere med disse opplevelsene, men at det kanskje er mer for minneboka enn for fast opplegg, men jeg vil jo tro det er noe man kan venne seg til da?

Skrevet
Høres ut som dine store menn krevde litt mer for å komme. Festlig at det å komme fort plutselig er blitt ett kompliment. "han hadde en stor og deilig pikk, og i tillegg kom han veldig fort." Nesten like bra som; "den er ikke så lang, men den er veldig tynn."

Høres ut som dere koser dere med disse opplevelsene, men at det kanskje er mer for minneboka enn for fast opplegg, men jeg vil jo tro det er noe man kan venne seg til da?

Hahah, du har rett i det. Men det er jo noe i det, når de blir så store, så er det lettere for at man blir sår om han pumper for fullt i en time. Når gutta blir litt eldre, får de gjerne bedre kontroll og kan holde igjen lenger, slik at det med å gå for fort har sjelden vært et problem. Har han kommet fort, har vi bare benyttet sjansen til en ny runde etterpå :yvonne:

Med en veldig stor penis må man også være maksimalt våt hele tida. Hadde jeg fått et langvarig forhold til en mann med unormalt stor kuk, måtte jeg/vi jo selvfølgelig tatt forhåndsregler. Kanskje det blir lettere etterhvert, og på sikt blir det kanskje ganske lett å føde? :fnise:

Fra spøk til revolver: Vagina er jo ganske tilpasningsdyktig, så det er egentlig ikke noe "problem", men det er helt klart lettere med en "normal" penis. Og in the end, etter å ha prøvd både veldig stor og tykk, ulike innenfor det gjennomsnittlige, og en som var i kategorien liten, foretrekker jeg jo det gjennomsnittlige (med en stor en på andreplass). Det tror jeg gjelder de fleste, selv om det er artig å ha prøvd ytterpunktene :foto:

Gjest Gjest
Skrevet
selv om det er artig å ha prøvd ytterpunktene :foto:

Er det artig å ha prøvd det andre ytterpunktet også, altså en mikropenis?

Skrevet
Er det artig å ha prøvd det andre ytterpunktet også, altså en mikropenis?

Ja, har det. En der jeg hadde lyst til å spørre om han var inni meg, og om den ikke ble større. Var som en liten tommel. Småkjipt :-p

Skrevet
Ho ho ho ha ha - du høres jo ut som en minsunnelig MANN ...he he

Ikke rart i det hele tatt at orgasmene kom som et skudd ...tenk den heftige kraftige stimulering av g - punkt - en slik stor pikk gir ...oh yes ! Du var heldig som fikk knulle akkurat han .Misunnelig på deg nå TS . he he

Hei,

Har du hatt sjansen til å prøve en skikkelig stor en, eller er det foreløpig en drøm?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor stor må den være for å kunne kalles enorm?

:unsure:

Skrevet

Den aller første kjæresten min (vi var begge 16 år) hadde helt enorm kuk, og det var utrolig vanskelig i starten. Det tok faktisk flere uker før jeg gikk ham skikkelig inn - og det var ganske frustrerende, men samtidig litt pirrende.

Etter en stund gikk det helt fint, selv om han hele tida måtte være forsiktig med å ikke kjøre den for brått og hardt inn.

Gjest Shelob
Skrevet

Den eneste jeg har prøvd som var direkte svær (eh.. ikke så lang men veldig tykk) var bare fælt! Det gjorde vilt vondt, vi fikk det ikke ordentlig til, og i tillegg likte jeg ikke looken på pikken hans. Sorry, men den var stygg. Jeg sugde han aldri, æsj. Fyren var allright han, men alt skal seg pga elendig sex. Og ja, han var rævva i senga også, skjønte hverken opp eller ned på en dame. Og han fikk jo aldri kommet han heller stakkar, i.o.m. at han ikke fikk pult meg ordentlig! Ja ja, et lite frustrasjonsutvbrudd fra meg. Som helt klart foretrekker gjennomsnitt.

Gjest Gjest
Skrevet
Den eneste jeg har prøvd som var direkte svær (eh.. ikke så lang men veldig tykk) var bare fælt! Det gjorde vilt vondt, vi fikk det ikke ordentlig til, og i tillegg likte jeg ikke looken på pikken hans. Sorry, men den var stygg. Jeg sugde han aldri, æsj. Fyren var allright han, men alt skal seg pga elendig sex. Og ja, han var rævva i senga også, skjønte hverken opp eller ned på en dame. Og han fikk jo aldri kommet han heller stakkar, i.o.m. at han ikke fikk pult meg ordentlig! Ja ja, et lite frustrasjonsutvbrudd fra meg. Som helt klart foretrekker gjennomsnitt.

Hva var det som gjorde at du ikke likte utseendet på pikken hans og hva slags look på en pikk liker du? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...