Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hei alle sammen. Mannen min var på byen i går, jeg var på jobb til langt på natt, var derfor ikke med. I dag skulle jeg låne tlf hans for å sende en melding, han var ute i garasjen, tlf hans lå på kjøkkenet. Min egen telefon gikk i stykker for et par dager siden, derfor jeg måtte låne hans.. Da jeg hadde skrevet meldingen, og skulle sende den, kom det opp de siste numrene han hadde sendt melding til. Det stod et jentenavn øverst, et kallenavn. Jeg ble nysgjerrig, (og vet jeg ikke skulle gjort det) men gikk inn på sendte elementer for å finne ut hva dette var for noe. Da alle sendte tekstmeldinger var slettet ble jeg jo enda mer nysgjerrig... så jeg åpnet innboksen, der var alle meldinger unntatt en slettet. Den meldingen som var der var fra henne, det som stod der gjorde meg ikke spesielt mye klokere. Innholdet var sånn at jeg ikke klarer å slå det fra meg, men heller ikke ble helt fortvila, det var sånn midt imellom hvis dere skjønner. Nå klarer jeg ikke få dette ut av hodet, ettersom han tydeligvis hadde"slettet alle spor", det var nok også meningen å slette den siste meldingen. Og det var helt tydelig at den var et svar på en melding han hadde sendt henne tidligere. Så til spørsmålet... hva hadde dere tenkt? Vet at det åpenbare svaret er snakk med han, men om det er noe å reagere på så forteller han meg det jo ikke, det vet jeg. Han kommer bare til å finne på noe, han har løyet før for å si det sånn. ............. og ja, jeg vet jeg ikke skulle snoket på tlf hans. Det var egentlig ikke meningen, ble bare nysgjerrig da jeg fikk det navnet opp på skjermen.....
Gjest sisab Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg hadde nok ikke tatt det opp med ham. Jeg syntes ikke at dette var ren snoking, siden du fant dette "tilfeldig". Synes du skal begynne å være opmerksom på ham, ikke oppføre deg noe merkelig eller noe, men bare begynne og følge med. Hvis han har noe å skjule så er det ikke sikkert at han innrømmer det, før du har klare bevis.
Gjest ts Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Jeg hadde nok ikke tatt det opp med ham. Jeg syntes ikke at dette var ren snoking, siden du fant dette "tilfeldig". Synes du skal begynne å være opmerksom på ham, ikke oppføre deg noe merkelig eller noe, men bare begynne og følge med. Hvis han har noe å skjule så er det ikke sikkert at han innrømmer det, før du har klare bevis. Ja, det høres lurt ut. Skal prøve å ikke spørre, jeg vet jo at dersom det er noe på gang sier han det uansett ikke. Men jeg tenker på det hele tiden, i det ene øyeblikket er jeg møkkforbanna for jeg er sikker på at han har noe på gang, i det neste tenker jeg at jeg er verdens største tosk som mistror mannen min bare pga en melding. Men jeg syns bare det var så rart at alt annet var slettet. Og hvordan følge med uten å snoke? Til kinkeline: jeg er litt redd for å skrive det som stod i meldingen, siden det kan gjenkjennes. Det er litt vanskelig å omformulere det også Men den ga meg et inntrykk av at han hadde gjort et forsøk på å treffes iløpet av natten!
Gjest han har nok et litt for godt øye Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 støtter rådet om å ikke gjøre noe, men følge med..... snok innimellom om du har behov for det
Minttu Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Uff, slik er ikke noe gøy Man blir jo mer nysgjerring når alle meldingene er sletta! Men du får vel bare ta tiden til hjelp og se om du kanskje finner ut noe mer? Det er ikke noe gøy å uroe seg, så om du ikke vil prate med mannen din enda får du bare vente litt..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Jeg ville heller ikke sagt noe. Tror jeg hadde søkt opp nummeret på nettet og funnet ut hvor hun bodde, det kan jo være en kollega? Lek litt dektektiv du (Av og til må man nesten "får lovt" til å snoke litt når man frykter utroskap.) Og uansett er han uskyldig har han vell ingenting å være redd for å vise? Merkeligt at meldigene fra henne var slettet...
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 Er jo bare til å dumpe fyren om du ike stoler lenger på han...
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 Er jo bare til å dumpe fyren om du ike stoler lenger på han... Harregud, det går aldri ann å stole på en partner 100% uansett. Skal hun dumpe han bare fordi hun ikke helt stoler på han? Det kan jo være han er uskyldig.
Gjest ts Skrevet 29. juni 2009 #10 Skrevet 29. juni 2009 Er jo bare til å dumpe fyren om du ike stoler lenger på han... Jepp! For så svart-hvit er min verden! "hei kjære du har oppført deg litt rart i det siste, dette fører til at jeg ikke stoler på deg mer, takk for 11 flotte år"
Gjest ts Skrevet 29. juni 2009 #11 Skrevet 29. juni 2009 ....og til dere andre med litt mer fornuftige innspill vet hvem denne jenta er... det er en tidligere venninne av han. Vet at det har vært noe mellom dem også, for ca 15 år siden. Det kan være helt uskyldig, men som nevnt tidligere reagerer jeg på at både sendte og mottatte meldinger var slettet... takk for alle tilbakemeldinger får bare følge med...
Gjest sisab Skrevet 29. juni 2009 #12 Skrevet 29. juni 2009 ....og til dere andre med litt mer fornuftige innspill vet hvem denne jenta er... det er en tidligere venninne av han. Vet at det har vært noe mellom dem også, for ca 15 år siden. Det kan være helt uskyldig, men som nevnt tidligere reagerer jeg på at både sendte og mottatte meldinger var slettet... takk for alle tilbakemeldinger får bare følge med... Bare ta deg tid, så dukker det nok opp noe, enten positivt eller negativt.. Kan ikke være lett for deg dette, men hva ellers kan du gjøre? Jeg fikk en slik melding av en kompis. Noe i duren om vi skulle finne på noe. Han hadde familie, noe jeg også hadde. Tenkte med engang at han tenkte dirty, men avviste han og har ikke hørt noe siden. Dette var en kompis, men jeg visste veldig godt hva han hadde i tankene, siden meldingen var skrevet på den måten + måten han var mot meg når vi møttes. Kanskje du ikke klarer å lese hva han mener i meldingen, slik som dama han sendte melding til? Hun vet jo om han er keen på henne.. Håper at mannen din ikke tenkte i slike baner, når man har vært sammen i 11år bør man jo ha mer respekt for partneren enn som så..
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2009 #13 Skrevet 29. juni 2009 Jepp! For så svart-hvit er min verden! "hei kjære du har oppført deg litt rart i det siste, dette fører til at jeg ikke stoler på deg mer, takk for 11 flotte år" Nemlig! Eventuelt du kan prøve alternativet som er å snakke med han om det. Hvor vanskelig kan det være?
Gjest ts Skrevet 29. juni 2009 #14 Skrevet 29. juni 2009 Nemlig! Eventuelt du kan prøve alternativet som er å snakke med han om det. Hvor vanskelig kan det være? Tusen takk for rådene, men tror ikke noen av de er aktuelle.
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2009 #15 Skrevet 29. juni 2009 (endret) Tusen takk for rådene, men tror ikke noen av de er aktuelle. Da spår jeg noen lange måneder med missstenksomhet, usikkerhet, stadige små krangler, lite sex og generelt sur stemning. Til slutt kuliminerer det i en heftig krangel med uante konsekvenser. Edit:Tyrkleif Endret 29. juni 2009 av brutal_mann
guttemann Skrevet 30. juni 2009 #16 Skrevet 30. juni 2009 (endret) "Hei, så du sendte medlinger med xxxx, visste ikke at dere hadde kontakten fortsatt?" Vanskelig. Veldig. Det er så mye enklere, bedre, (og ikke minst sunnere for forholdet, som brutal_mann er inne på), å lage en tråd på KG, og beslutte å spionere på ham en god stund. Nei, vent... Jaja, nå er det jo vanskeligere å få det til å høres naturlig ut en stund etterpå, men jeg hade nå spurt jo før jo heller. Du bør jo merke fort på reaksjonen hans om han har dårlig samvittighet eller ikke, og OM han nå reagerer med det, så kan du jo heller bekymre deg da. Om han nå (som han sannsynligvis gjør, ihvertfall om han er utro og har dårlig samvittighet) merker at du er litt ekstra på vakt, særlig dersom det er snakk om at denne jenta skal være på samme fest/jobbarrangement/whatnot som ham en kveld, så kan du jo gjette om han skjønner at du er mistenksom, og hvor du har det fra. Enten blir han sur fordi du har snoket på mobilen hans, dersom han er trygg på at du ikke har sett noen farlige meldinger, og dere får en herlig krangel pga det (Lykke til med "Jeg så det bare tilfeldigvis i forbifarten og har spionert på deg di siste tre mnd") - uten at du er noe klokere når det gjelder eventuell utroskap. Eller så kommer det for en dag at han har vært utro, også får du det slaget i fleisen, som neppe har blitt noe bedre av at det har pågått i x antall måneder bak din rygg. Det blir heller neppe bedre av at du da kunne gjort noe for måneder siden, men valgte å vente og holde et øye åpent, og har fått sloppy seconds - om man kan bruke det uttrykke om menn også - i noen måneder ekstra som følge av det. Menmen, jeg er jo bare en enkel guttemann, mulig disse intrigene fremstår som et langt mer naturlig alternativ for noen. Jeg spår at du kommer til å oppdage ting som gjør at du får mer mistanke (enten med rette eller fordi du kommer til å bli passelig paranoid fra nå av), men ikke noe som gjør deg sikker, og at du kommer til å konfrontere ham på omtrent like tynt grunnlag som sms-en alene. Du må forøvrig gjerne fortelle hva det stod i den. Endret 30. juni 2009 av guttemann
Gjest ts Skrevet 30. juni 2009 #17 Skrevet 30. juni 2009 Bare ta deg tid, så dukker det nok opp noe, enten positivt eller negativt.. Kan ikke være lett for deg dette, men hva ellers kan du gjøre? Jeg fikk en slik melding av en kompis. Noe i duren om vi skulle finne på noe. Han hadde familie, noe jeg også hadde. Tenkte med engang at han tenkte dirty, men avviste han og har ikke hørt noe siden. Dette var en kompis, men jeg visste veldig godt hva han hadde i tankene, siden meldingen var skrevet på den måten + måten han var mot meg når vi møttes. Kanskje du ikke klarer å lese hva han mener i meldingen, slik som dama han sendte melding til? Hun vet jo om han er keen på henne.. Håper at mannen din ikke tenkte i slike baner, når man har vært sammen i 11år bør man jo ha mer respekt for partneren enn som så.. Det var hun dama meldingen var fra, han hadde sørget for å slette meldingene han selv hadde skrevet. Jeg fikk låne tlf istad, da var den siste meldingen fra henne (den jeg hadde lest) slettet, og han hadde slettet tlfnret hennes fra den lista der de siste personene man har sendt melding til står! Det gjør dett jo enda mer mistenksomt!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #18 Skrevet 30. juni 2009 du får bare følge med en periode...... noter nummeret, slik at du har det noen lagrer nummeret under et annet navn for å ikke vekke mistanke, men nå kan du gå gjennom og sjekke om nummeret er der ennå
Gjest ts Skrevet 30. juni 2009 #19 Skrevet 30. juni 2009 "Hei, så du sendte medlinger med xxxx, visste ikke at dere hadde kontakten fortsatt?" Mannen: "Ja, jeg glemte genseren min på utestedet, hun kjente den igjen og tok vare på den for meg, og sendte melding og skrev at hun hadde den. Det var derfor vi prøvde å treffes iløpet av natten, så jeg kunne få den tilbake. I ettertid slettet jeg alle meldingene mine, for at du ikke skulle tro det var noe annet". Ehhh..... lurt. Da vet han ihvertfall at jeg er på vakt! Jess!
Gjest ts Skrevet 30. juni 2009 #20 Skrevet 30. juni 2009 du får bare følge med en periode...... noter nummeret, slik at du har det noen lagrer nummeret under et annet navn for å ikke vekke mistanke, men nå kan du gå gjennom og sjekke om nummeret er der ennå Ja.. har ikke lyst til å være en sånn kone som kaster seg over tlf til mannen så fort muligheten byr seg men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå