Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i en litt håpløs situasjon om dagen. For en tid tilbake så flyttet jeg fra samboeren min fordi jeg ikke hadde de riktige følelsene for han. Har truffet en mann i ettertid. Vi er ikke sammen for jeg føler meg ikke klar for de, men treffes når det passer.

Jeg har hele veien vært veldig usikker på hva jeg egentlig vil. Jeg og eksen har barn sammen og jeg vil jo mest av alt at de skal få vokse opp med en mamma og pappa som bor sammen og er glade i hverandre, men jeg vet jeg ikke kan bo sammen med eksen bare pga av barna.

Jeg vet han har litt kontakt med en annen dame og jeg takler dette veldig dårlig og blir rett og slett sjalu.. Men jeg vet ikke om jeg blir sjalu fordi jeg har følelser for han eller om det er fordi jeg bare er egoistisk og ikke vil at noen andre skal få han:/ Jeg unner jo han alt godt, men allikevel så gjør det så vondt.. Nå stitter jeg her og vet ikke om jeg hva jeg skal velge.. :(

Hvorfor må ting være så utrolig komplisert :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen vært borti det samme? Jeg lurer sånn på om det er unomalt å være sjalu på en eks, når det er jeg som har gått fra han... Betyr dette at jeg har følelser for han eller er det "normalt" å kjenne på denne sjalusien? Det er hvertfall skikkelig vondt, og jeg vet jeg kan bli kvitt følelsen med å gå tilbake, men tror allikevel ikke jeg har de riktige følelsene for han... Trodde ikke det var mulig å bli så forvirra:S :S

Skrevet

Det trenger ikke være at du har følelser for han, men at du bare ser at noen andre skal "overta" noe som du på en måte egentlig føler er "ditt" kanskje...

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar Polly!

Det er dette jeg er redd for. Blir nesten litt skremt av meg selv for at jeg er sååå egoistisk! Jeg skal ikke ha han, men ingen andre heller... I tilfelle jeg ombestemmer meg.. Huff:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...