Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Har helt siden vi fikk mob i hus lest på mannens mob, og han har lest på min. Ikke for at vi har sjekket hverandre, det har bare vært vanlig hos oss.

Så snur alt seg. Der mannen min er, er også hans mob, godt "gjemt" i lomma; på badet, på do, under hodeputa osv.

Så jeg står opp en natt, og der er det maaange anrop i fra en mann jeg ikke har hørt om. En kjapp tlf til 1880 forteller meg at det er nr til en kvinne han jobber med.

Dagen etter konfronterer jeg han med det, og han lyver meg rett opp i ansiktet å sier det er en mann. Så prøver han seg med at han har glemt å fortelle meg at han har av og til kontakt med denne kvinnen.

Og til spm mitt om hvorfor han lagret nr under ett mannsnavn, svarer han at han skulle teste meg, teste om jeg sjekka mob hans.

Nå er HAN ferdig med den saken. Han sier det var dumt, og han angrer på at han tok en slik "test" på meg.

Men JEG er IKKE ferdig!! Jeg klarer ikke å godta denne (for meg) spinkle forklaringa.

Hva synes dere?? Er det han forteller troverdig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den forklaringa hadde jeg aldri godtatt.. :x

Tror han du er dum,eller?

Jeg hadde ringt henne jeg,og spurt hva som foregår!

Mannfolk er utrolig dårlig til å juge!

Skrevet

Litt for tynn unnskyldning.

Ring henne å spør da vel...

Skrevet

Syltynn - vil ikke si at det er noen forklaring i det hele tatt. Lagre et kvinnenavn under mannsnavn, så nekte, så ro seg i land med at det hele var en test.... Og en slik test hadde jeg heller ikke godtatt.

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd på den unnskyldningen.

For meg hadde det gjort ting enda verre når han t.o.m prøver å lyve om det..

Nei.. Den var dårlig den..

Gjest salma
Skrevet

Eh... En ting var den DÅRLIGE unnskyldningen. Noe annet er at han har endret forklaring tre ganger... Dette lukter det svidd av. Sjekk det opp!

Gjest fremdeles frustrert
Skrevet

Siden konfrontasjonen har han ikke mottatt noe fra henne, så jeg regner med at han har snakket med henne om det, og da er det bare bortkastet tid å spørre henne. I tillegg har hun kjæreste selv.

JA, unnskyldningen er SYLTYNN. Og siden han nekter på at det var noe mer enn en "test" så har jeg jo lite å gå på!

Hvordan i all verden få han til å innrømme/røpe noe??

Dette har tross alt skjedd for noen mnd siden, og han er dritlei av mine spørsmål allerede. Men jeg er ikke ferdig med saken. Og jeg får ikke noe annet svar uansett hva jeg gjør!!!

Gjest salma
Skrevet

Jeg syns han behandler deg respektløst. Jeg syns ikke du skal finne deg i det.

I tillegg til diskusjonen rundt disse meldingene, bør du etter min mening ta en dypere, generell diskusjon om det å få lov til å ta opp ting som plager deg i forholdet, og at du da har rett til å bli tatt på alvor og - ikke minst - at du har krav på å få vite sannheten...

Skrevet

Huff.

Merker at jeg koker ved tanken - hadde kanskje tatt det for et tillitsbrudd, og gått fra ham. Men det kan jo være mye som binder dere...

Eller jeg hadde begynt å leve et liv på siden av samlivet, gå ut når det passet meg - alene osv. LItt sånn ... "hevn"... :evil:

Jeg kan bli bra sur - om noen er urimelig mot meg. Langsint kan jeg være også, til de grader. I det forrige forholdet - gjorde jeg det slutt, og levde på siden av forholdet i to år, mens vi bodde sammen. Jeg kranglet ikke, var bare helt høflig og vennskapelig. (Jeg hadde ikke elsker - men gikk ut på byen når det passet meg - gjorde stort sett som jeg ville, og svarte ikke på spørsmål om hva jeg hadde gjort eller ikke gjort...)

Det var ikke mobil eller annet (damer) innblandet - i dag husker jeg nesten ikke grunnen engang - men jeg var SINT - tror det var noe han sa - var frekk mot meg eller noe sånt (pluss noen avtalebrudd m.m.).

Det var vanskelig å bare flytte - så i stedet satte jeg klare grenser rundt meg selv. Det ble bra igjen etter par år, men par år etter det igjen, gjorde jeg det slutt - på ordentlig.

Folk som driver og lyger og manipulerer må man skjerme seg mot - ble oppfordret av legen min til å leve mitt liv - samtidig som jeg var i forholdet - hvis jeg ikke valgte å flytte fysisk.

Jeg fikk av og til spørsmål fra eksen om hvor jeg hadde vært osv. om jeg overnattet hos en venninne - men jeg avfeide ham med at det hadde ikke han noe med.

Du kan jo si at det er en test - hva testen består i - kan han jo finne ut av selv...

(grrr - sint på vegne av deg...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du, den forklaringen var lite troverdig ja!!!!!! :tunge1:

Her var det altfor mange sammenfallende faktorer...... :roll:

Men for all del, ring henne! Det er det minste jeg ville ha gjort. :frustrert:

Du får kanskje ikke fred med deg selv før du har gjort det.

Og du; mannfolk flest NEKTER til sin død på spørsmål og beskyldninger som vedrører andre kvinner...... :murvegg: Noe å ta til etterretning? :-?

Jeg håper inderlig du IKKE vil angre hvis du lar denne "episoden" passere!!!!!! :forvirra:

Ønsker deg det beste! :heiajente:

Gjest salma
Skrevet

Bare en ting; hvis du ringer henne bør du passe på å framstå som sympatisk og grei. Da er det vanskeligere å lyve til deg. Kjefter og smeller du, slenger hun bare på røret. Husk; det er HANS ansvar å være trofast mot deg, ikke hennes!

Gjest Janna
Skrevet

DEN hadde jeg ikke godtatt, du.

Ikke la ham feie dette under teppet.

Vis ettertrykkelig at sånt ikke aksepteres, og få på det rene hva som har skjedd/ikke skjedd mellom de to.

Hvis ingenting har skjedd er det jo ingen big deal, men hvorfor skulle han lyve da?...

Skrevet

"Ro, ro til fiskeskjær.."

Denne oser det av. Vær på vakt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du tenkt den tanken at han prøver å si deg noe (kanskje på en uproff måte) men så er jo menn feige...

Ikke meningen å strø salt i såret :roll:

Gjest Zirine
Skrevet

Overhode ikke troverdig. Trenger ikke være no alvorlig, spør du meg, så skjuler han def. noe for deg.

Skrevet

Du kan jo ringe kjæresten hennes og spørre om de har problemer i forholdet?.. og se hvilke skjeletter som ramler ut av skapet når du får tent på i begge ender.

Hvis han respekterer deg og elsker deg, så vil han gi deg en ordentlig forklaring, og forsikre seg om at det ikke er vondt blod mellom dere pga. testen hans. Hvis han ikke gidder det, så er ikke forholdet så viktig for ham.

Skrevet

Nei vet du hva denne var syltynn. Jeg hadde aldri godtatt denne forklaringen av mannen min.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Den der var syltynn. Den ville jeg aldri ha godtatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...