Gjest amalie18 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Etter en fest jeg hadde vært på får litt siden var jeg på toaletett eter at jeg hadde rota med en fyr. Jeg merket at jeg var fuktig utenpå tightsen, og herregud jeg holdt på å dø av flauhet. Han tok også på meg der nede med tightsen på.... Så jeg lurer egentlig bare på om for våt = ekkelt eller om det egentlig ikke har så mye å si?
*Pingo* Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 jeg synes det ikke er ekkelt.men kan godt forstå at du syns det er mer flaut hvis andre skal se at du ble kåt.. i tantens bursdagsselskap eller no.idu sjønner tanken min. jeg har motsatt problem,jeg blir ikke så våt.trenger glidemiddel.. nyyt det og sett pris på det.. er bare kroppen som gir signal om at den liker det.. helt naturlig smil...
Gjest Gjest_jente18_* Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 jeg synes det ikke er ekkelt.men kan godt forstå at du syns det er mer flaut hvis andre skal se at du ble kåt.. i tantens bursdagsselskap eller no.idu sjønner tanken min. jeg har motsatt problem,jeg blir ikke så våt.trenger glidemiddel.. nyyt det og sett pris på det.. er bare kroppen som gir signal om at den liker det.. helt naturlig smil... hehe, ja... vi var ute så lå for oss selv egentlig tenkte mer på hva han tenkte om det, om det liksom er litt sånn "æsj" eller om det egentlig ikke gjør så mye Sant det egentlig da, greit at jeg iallefall blir våt mener jeg
*Pingo* Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 jeg tenker heller at han synes det var litt sexy.. at han fikk "bevis" på at han tente deg.. å at det ikke var et spill.. akkuratt som vi får en "bekreftelse" når kuken er stiv.. det er jo en herlig følelse og oppleve at motparten har lyst på en. det sammen tenker nok han...
kristian82 Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Etter en fest jeg hadde vært på får litt siden var jeg på toaletett eter at jeg hadde rota med en fyr. Jeg merket at jeg var fuktig utenpå tightsen, og herregud jeg holdt på å dø av flauhet. Han tok også på meg der nede med tightsen på.... Så jeg lurer egentlig bare på om for våt = ekkelt eller om det egentlig ikke har så mye å si? En jente kan ikke bli for våt spør du meg .
Gjest amalie18 Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Håper dere har rett:) så da trenger jeg ikke tenke på det håper jeg....=)
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Det finnes ikke noe mer opphissende enn ei jente som er synlig våt! Gutter blir visuelt opphisset, og når jenta er såpass våt så er det et synlig tegn på at hun er klar til strid! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå