Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Tittelen sier vel det meste. Men for å utdype det mer. Jeg er 20 og han er 29. Har aldri følt meg tiltrukket av han før. Han er vel egentlig ikke den som alle jenter snur seg etter på gata, hvis dere skjønner.

Og hva vil foreldrene mine og vennene mine si om det blir noe mellom oss?

Er aldersforskjellen virkelig SÅ stor???

Noen med lignende erfaringer?

Endret av pastellfisk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjæresten min er 22. jeg er 29...

han er gutt i tillegg ..

glem alderen:) følg hjertet!

Gjest Padme90
Skrevet

Alder er bare et tall!

Jeg er 19 og verdens beste samboer er 38! Vi er kjempelykkelige. :rødme:

Hva foreldrene dine sier spiller jo ingen rolle, det er ikke de som skal være sammen med han. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Alder er bare et tall!

Jeg er 19 og verdens beste samboer er 38! Vi er kjempelykkelige. :rødme:

Hva foreldrene dine sier spiller jo ingen rolle, det er ikke de som skal være sammen med han. ;)

Kjempekoselig at dere har det fint :-)

Jeg bare tenker i de baner at når du er 30, så er han 50.. når du er 50, så er han 70.. Når du er 60, så er han 80.

Er det like spennende at mannen din er 50 år gammel når du selv blir 30?

Skrevet

9 år er da ikke mye. Er 9 år mellom meg og mannen, vi traff hverandre det året jeg fylte 20 og han 29. Nå, 4 år senere, er vi lykkelig gift og venter vår første sønn.

Skrevet

Ikke noe problem! jeg er også nitten år, og ble nylig sammen med en åtte år eldre mann. Vennene mine, vennene hans og foreldrene hans har tatt det veldig pent, og syns ikke det er noe merkelig. Tror foreldrene mine syns det er rarere! :)

Gjest Padme90
Skrevet

Jeg bare tenker i de baner at når du er 30, så er han 50.. når du er 50, så er han 70.. Når du er 60, så er han 80.

Tror du virkelig jeg er så blåst at jeg ikke har tenkt alt dette?

Jeg bryr meg ikke, så hvorfor gjør du det?

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

9 år er ingen spesielt stor aldersforskjell når man kommer over tenårene :) Følg hjertet!

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Hvis man har møtt en person man virkelig er glad i og som man ønsker å være sammen med så kan man vel ikke tenke på alt det negative. Bedre å være lykkelig i 40 år enn ulykkelig i 60. Lytt til hjertet og lev mens man lever !! Så får man ta det derfra. Kjærligheten følger ikke alltid fornuften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...