Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er håpløs i forhold til mobiltelefoner. I dag mistet jeg min, og den trakk sitt siste sukk. Jeg har så mange bilder og meldinger + telefonnummer jeg gjerne skulle hatt, og nå lurer jeg på om noen vet om det er mulig å finne tilbake noe av dette på et eller annet vis? Helst uten at det koster skjorta.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Skrevet
Kommer jo helt an på hva som er galt. Dersom telefonen din bruker et Micro SD-kort til å lagre hele eller deler av innholdet, så kan du jo i første omgang ta dette ut og putte det i minnekortleseren på PC-en.

Det tenkte jeg ikke på. Det kan jeg prøve. Tror "bare" det er skjermen som er død... Prøver ditt forslag. Takk.

Skrevet

Hvis bare skjermen er død kan du sikkert bruke medfølgende datakabel og plugge den i pcen. Med mobilen pleier det å følge med spesiell software for å synkronisere kontakter og media-filer ;)

Gjest Brunhilde unplugged
Skrevet
Hvis bare skjermen er død kan du sikkert bruke medfølgende datakabel og plugge den i pcen. Med mobilen pleier det å følge med spesiell software for å synkronisere kontakter og media-filer ;)

Som nevnt før - jeg er litt håpløs med mobiler. Har kabel, men ikke software...hmm, må nok lete etter boksen og håpe på å finne en CD i den. Takk for tips, generalen, setter pris på all hjelp.

:heks:

Skrevet

Du kan også laste ned programvaren fra produsenten sin hjemmeside :) Spesielt enkelt hvis det er nokia eller sony ericsson... Så vidt jeg vet så er samsung litt vanskeligere på den delen da man som regel må bruke cdèn som fulgte med, eller kjøpe ny cd sammen med kabel (på billigtelefoner der kabel ikke fulgte med)

Gjest Brunhilde unplugged
Skrevet

Takk for all hjelp! Jeg fant programmet og lastet ned, nå er nummer og adresser reddet.

Hilsen :heks:

Skrevet
Så vidt jeg vet så er samsung litt vanskeligere på den delen da man som regel må bruke cdèn som fulgte med, eller kjøpe ny cd sammen med kabel (på billigtelefoner der kabel ikke fulgte med)

ikke min ihvertfall. laster ned programvare fra hjemmesiden til samsung og overfører via bluetooth det jeg vil.

jeg har SGH-G600.

Skrevet
ikke min ihvertfall. laster ned programvare fra hjemmesiden til samsung og overfører via bluetooth det jeg vil.

jeg har SGH-G600.

Tenkte mer på billige kontantkort telefoner.. Sånne til 3-400kr uten binding...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...