Gjest Uvitende Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg sitter her med en Ving-side åpen. Jeg har surfet i flere timer etter en mulig reise, fylt inn og hit og dit, men av og til faller nettet ut og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Prøvde å ringe dem, men kommer ikke frem. Når jeg har bestilt en reise, avgang til tirsdag - for kort tid til annet enn å bestille på nett - og er kommet til stedet hvor jeg skal velge kort eller nettbetaling, og har fått et bestillingsnummer - så står det at hvis betalingen ikke går gjennom innen 15.30 så avbestilles reisen automatisk. Avbestilles - men jeg må betale likevel? Jeg har ikke valgt avbestillingsforsikring. Eller kanselleres den bare, slik som med Billettservice når man ikke betaler raskt nok?
Gjest TS Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har fått på e-post en bestillingsbekreftelse, med informasjon om reisen og bestillingen. Det står også må betales på nett siden det er så kort tid i forveien, men det står ingenting om hva som skjer hvis de ikke får betalingen innen klokken 15.30. Jeg forstår ikke helt. Har jeg reservert turen eller "kjøpt" den? Ingen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har fått på e-post en bestillingsbekreftelse, med informasjon om reisen og bestillingen. Det står også må betales på nett siden det er så kort tid i forveien, men det står ingenting om hva som skjer hvis de ikke får betalingen innen klokken 15.30. Jeg forstår ikke helt. Har jeg reservert turen eller "kjøpt" den? Ingen som vet? Den bil bli kansellert av seg selv, uten at du må betale noe
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Betaler du ikke innen 15.30 med kortet ditt i betalingslinken går reisen ut igjen til salg. Dersom du ønsker denne må du gå inn å betale Om den autokanselleres blir du ikke belastet for noe.
Gjest Ts Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Tusen takk for svar. Jeg har aldri gjort dette før. Skal reise alene for første gang, og føler jeg drukner i alle internettmulighetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå