Søtpotita Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Eg syns leppestiften som Heidi Klum tek på på biletet var fin! Nokon som veit korleis det kan vere? Link
snooops Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Er vel fra hennes egen kolleksjon, Heidi Klum Very Sexy Makeup Collection. Regner med det er Perfect Lipstick i Heidi, muligens Lip Gloss i Hot Coco over.
Søtpotita Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Er vel fra hennes egen kolleksjon, Heidi Klum Very Sexy Makeup Collection. Regner med det er Perfect Lipstick i Heidi, muligens Lip Gloss i Hot Coco over. Har ho eigen kolleksjon? Den er vel ikkje så lett for oss i Noreg å få tak i. Eller sidan du har så god peiling på kva det kan vere, har du brukt dette merket? Forresten takk for svar Endret 28. juni 2009 av Årolilja
snooops Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Hele kolleksjonen var limited edition i samarbeid med Victoria's Secret og kom ut i 2007, så jeg tror ikke det er så enkelt å få tak i. Mulig du finner noe på eBay.
Søtpotita Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2009 Hele kolleksjonen var limited edition i samarbeid med Victoria's Secret og kom ut i 2007, så jeg tror ikke det er så enkelt å få tak i. Mulig du finner noe på eBay. Uff, det var dumt... fargen var så fin, meir fersken enn rosa. Veit du eller nokon andre om ein liknande farge i eit anna merke?
Gjest Gjest_Tanya_* Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg en del sminke på Body shop, og har en lebestift med litt gloss i omtrent den fargen. fargen er 08 og lebestiften er i sølv etui og er tynn og avlang! verdt ett forsøk!?! Tanya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå