CeeCee Skrevet 7. juli 2009 #41 Skrevet 7. juli 2009 Gidder ikke lese hele tråden. Min mening er at dette er noe man må snakke om og bli enige om i forholdet. Dersom de blir enige om at nattebesøk er greit, og hva som er ok å gjøre, ser jeg ikke noe problem med dette. Det kan jo være riktig så hyggelig faktisk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. juli 2009 #42 Skrevet 7. juli 2009 Det ligger i kortene at hun våkner opp underveis og liker det... Bruker noen ganger og våkne av at han slikker fitta mi... og da er jeg kåt... han han aldri tatt meg mens jeg sov....
Gjest mann34 Skrevet 8. juli 2009 #43 Skrevet 8. juli 2009 Dette gjorde jeg flere ganger med eksen. Noen ganger så kunne jeg våkne av at jeg var tørst, pissetrengt, varm eller rett og slett av en lyd. Dersom jeg så merket at jeg var litt småkåt så kunne jeg begynne å kysse på henne forsiktig uten at hun merket noe samt beføle henne på bryster og lår. etterhvert så kysset jeg henne lenger og lenger ned til jeg endte opp med å slikke henne til hun våknet og da skal jeg love at det var ei som virkelig var klar! Fikk aldri kjeft for dette. Tvert motsatt så syntes hun det var deiligt å våkne opp slik. Blir tent bare jeg tenker på det :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #45 Skrevet 9. juli 2009 Våkner ofte av at dama plutselig sitter oppå meg i full gang etter hun har kommet hjem fra nattvakt. Kan ikke si jeg har så mye imot det
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #46 Skrevet 10. juli 2009 Kan ikke ta min frue mens hun sover, mest fordi hun er vanvittig gretten når hun blir vekket, vil ikke pule om morgenen heller, men midt på dagen-kvelden og før sengetid er greit. Så trur å vekke henne med kukken min i seg ville bare gjøre henne grinete, men hun ville nok ikke regnet det som voldtekt...
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #47 Skrevet 10. juli 2009 Det per definisjon voldtekt selv om man er i et forhold. niks, det er ikke voldtekt per definisjon om det foreligger samtykke på forhånd, det er ikke noe loven kan si noe på. Derimot kan den ene partnern lyve å si at det ikke foreligger samtykke, da kan man åke uskyldig for voldtekt...
kristian82 Skrevet 11. juli 2009 #48 Skrevet 11. juli 2009 (endret) niks, det er ikke voldtekt per definisjon om det foreligger samtykke på forhånd, det er ikke noe loven kan si noe på. Derimot kan den ene partnern lyve å si at det ikke foreligger samtykke, da kan man åke uskyldig for voldtekt... Du tar nok feil! Loven og lovforarbeidene er utformet slik at samtykke til "ja, du kan knulle meg i natt mens jeg sover", anses som et ugyldig samtykke. Nå blir det jo neppe snakk om at et kjærestepar som har dette som avtale ender opp i en voldtektssak. Men er rett som du sier at gutten sliter om jenta sier hun ikke ga samtykke til det, men faktisk - tro det eller ei - så anses det ikke som et gyldig samtykke når det gis på forhånd i denne situasjonen - derav trenger ikke dama å juge i retten, da det pr.def. anses som brudd på strl.§ 192.1 ledd b)- voldtekt. Endret 11. juli 2009 av kristian82
Kiyo Skrevet 11. juli 2009 #49 Skrevet 11. juli 2009 Så lenge samboeren ikke stikker noe inn i meg før jeg i halvsøvne har forsikret meg om at det faktisk er samboeren som prøver seg så er det en hyggelig måte å våkne på. Forsvarer meg i søvne hvis det er snakk om noe annet enn kyssing, tafsing og stryking :gjeiper: Han er som regel ikke helt våken selv når han prøver seg dagen etterpå kan jeg nevne noe av det han gjorde under omgangen og han husker ikke at han gjorde det. Nå har vi begge gjort meget klar for hverandre hvor grensene går til disse nattlige omgangene og respekterer de fullt (til og med i søvne ). Så lenge vi holder oss innenfor de så betegner vi det ikke som voldtekt.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #50 Skrevet 11. juli 2009 Du tar nok feil! Loven og lovforarbeidene er utformet slik at samtykke til "ja, du kan knulle meg i natt mens jeg sover", anses som et ugyldig samtykke. Nå blir det jo neppe snakk om at et kjærestepar som har dette som avtale ender opp i en voldtektssak. Men er rett som du sier at gutten sliter om jenta sier hun ikke ga samtykke til det, men faktisk - tro det eller ei - så anses det ikke som et gyldig samtykke når det gis på forhånd i denne situasjonen - derav trenger ikke dama å juge i retten, da det pr.def. anses som brudd på strl.§ 192.1 ledd b)- voldtekt. Nei Kristian, det er nok du som tar feil, hvis kvinnen skulle sagt i en rettsak, - Ja jeg sa til ham at han kunne pule meg i natt når jeg sovnet, men nå vil jeg anmelde ham for voldtekt fordi han gjorde det jeg sa at han fikk gjøre fordi jeg har tolket loven slik at jeg kan gjøre det. Så ville nok ikke mannen åke for voldtekt nei, så enkelt er det... Har du studert jus? det har jeg...
kristian82 Skrevet 11. juli 2009 #51 Skrevet 11. juli 2009 Nei Kristian, det er nok du som tar feil, hvis kvinnen skulle sagt i en rettsak, - Ja jeg sa til ham at han kunne pule meg i natt når jeg sovnet, men nå vil jeg anmelde ham for voldtekt fordi han gjorde det jeg sa at han fikk gjøre fordi jeg har tolket loven slik at jeg kan gjøre det. Så ville nok ikke mannen åke for voldtekt nei, så enkelt er det... Har du studert jus? det har jeg... Hahaha Ja, noen år siden jeg var ferdig med masteren min. Å har nok jobbet med temaet voldtekt litt dypere enn deg, dvs. jeg baserer ikke det jeg sier på 4.avdelingspensum sine 25 sider om seksuelle overgrep. Finn frem den nye norske lovkommentaren av Magnus Matningsdal, så beskrives gjeldende rett godt på side 363. "At vedkommende har samtykket i haldningen i bevisst tilstand gir ikke gjerningspersonen rett til å benytte seg av samtykket etter at bevisstløsheten er inntrådt. I Rt.2003 s.687 kom imidlertid Høyesterett til at en seksuell omgang som var innledet mens begge var våkne, men som fortsatte etter at kvinnen hadde sovnet, ikke omfattes av bestemmelsen. Sistnevnte p.g.a. at mannen ikke startet med andre typer seksuell omgang etter kvinnen sovnet. Det fritar heller ikke for straff at den skyldige tror/"vet" at fornærmede i bevisst tilstand ville ha samtykket. " Det er ikke en lovtolkning, det er faktisk gjeldende rett. Så sant du ikke nettopp har begynt å studere, går jeg ut ifra at du forstår at den praksis høyesterett har lagt seg på, og det som er utledet som gjeldende norsk rett etter lovtekt og forarbeider og teori, ikke er noe bare "jeg personlig" syns, det er gjeldende rett. Da får du eventuelt få opp en sak for tingretten og anke den til høyesterett, for så å se om høyesterett fraviker lovtekst, forarbeider og sine egne prejudikater og sier at "jo, du kan samtykke i våken tilstand til at noen kan knulle deg om 5 timer når du sover". Frem til du får til det, så sorry småen, men du driter deg ut!
Tink Skrevet 12. juli 2009 #52 Skrevet 12. juli 2009 Dette skjer ofte hos oss. Stort sett så er det utrolig deilig. Det blir kjapt og hardt, noe jeg liker ,0) Men.. det hender jeg blir litt irritert når jeg sliter med å sovne igjen....
Gjest Marlo Skrevet 12. juli 2009 #53 Skrevet 12. juli 2009 Dette skjer ofte hos oss. Stort sett så er det utrolig deilig. Det blir kjapt og hardt, noe jeg liker ,0) Samme her. Elsker det som regel når jeg våkner opp med en kuk som pröver å komme seg inn, og jeg blir brått utrolig kåt. Deilig, kjapt og sover mye bedre etterpå =)
Kamikatze Skrevet 12. juli 2009 #54 Skrevet 12. juli 2009 Heller singel enn sammen med ei som smokker norges lover i trynet på en, hver gang man serverer en smule kreativitet...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #55 Skrevet 12. juli 2009 Dama har ønsket lenge at jeg puler henne midt på natta mens hun ZZZZover, hun smiler og sier YEAH hver gang hun snakker om det. Jeg har aldri gjort det. Og ja, jeg er antakeligvis kua.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #56 Skrevet 12. juli 2009 Dama har ønsket lenge at jeg puler henne midt på natta mens hun ZZZZover, hun smiler og sier YEAH hver gang hun snakker om det. Jeg har aldri gjort det. Og ja, jeg er antakeligvis kua. Så kjip du er da. Og du er mann, sa du??
Gjest Gjest_Nadia_* Skrevet 12. juli 2009 #57 Skrevet 12. juli 2009 Elsker det som regel når jeg våkner opp med en kuk som pröver å komme seg inn, og jeg blir brått utrolig kåt. Deilig, kjapt og sover mye bedre etterpå =) Høres deilig ut! Synd ikke flere norske menn tør da...at de er pyser bare.
Gjest Bond Skrevet 12. juli 2009 #58 Skrevet 12. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Envy Skrevet 12. juli 2009 #59 Skrevet 12. juli 2009 For min del hadde det ikke vært noe problem om kjærsten hadde gjort det (med mindre dert har vært dårlig stemning kvelden før) .. Går det derimot an å ha "søvnsex"? altså at begge sover? for jeg har våknet og det har føltes som "ting og tang" har foregått i løpet av natten, selv om både jeg og han har sovet som to gråsteiner :klø:
Gjest soffy Skrevet 12. juli 2009 #60 Skrevet 12. juli 2009 Synes ikke noe om å bli tatt på på en seksuell måte mens jeg sover. Føler det er respektløst. Når kjæresten min prøver seg når jeg ligger og halvsover blir jeg sur og gretten. En gang våknet jeg opp av at han styrte hånda mi på pikken sin i et forsøk på å få meg til å runke han. Mye bedre at han heller spør om jeg kan runke han, men han får som regel et nei hvis jeg sover uansett. Skjønner bare ikke hvordan det kan være tennende i det hele tatt!!! Kåte smågutter sier jeg bare, voks opp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå