Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miss_86
Skrevet

Heihei! Tar opp et morsomt fenomen:

Jeg selv og de aller fleste av mine veninner har - før de ble sammen med sine nåværende kjærester som de bor sammen med etc. - hatt en "ungdomskjæreste". Dere vet, den første, og den du som 16-åring tror du skal være sammen med resten av livet. Helt til dere vokser fra hverandre og du gjør det slutt. Denne første kjæresten fungerer som en slags test!

Når du så blir single igjen vet du hva du er på jakt etter i din neste kjæreste. Så starter runde to - og det lykkes som regel!

Har det skjedd for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Runde 2 var vel ganske lang for min del da ? har jo ikke endt opp med kjæreste nr 2 . Endte opp med nummer 5.. er jeg ganske sikker på :P

Men det er nok ganske vanlig at man lærer av de dårlige forholdene man ofte har i starten, og så vet man hvordan det skal være og ikke være etter det. Det kalles kanskje erfaring når jeg tenker etter.

Skrevet

Det ser ut til at runde to fungerte her ja. :) Men det er jo veldig forskjellig. Noen har et titalls kjærester før de slår seg til ro.

Skrevet

Tror jeg har klart det på fem runder ;) de første to kjærestene mine var rett og slett grusomt feile valg, noe jeg lærte etterhvert :) de to som kom etter det passet jeg rett og slett ikke med, men de var supre gutter :)

min siste kjæreste og nåværende samboer er helt fantastisk, og er nok den jeg blir med resten av livet! =)

Gjest Gjest
Skrevet

Runde nr 2 pleier man vel å si om de menn og kvinner som starter familie på nytt...at de er skilt, men har fått ny kone og starter med barn i omgang 2?

Skrevet

Nei, har kun hatt én kjæreste, han jeg er sammen med nå. Ble sammen da jeg var 22 år, og håper vi kan tilbringe resten av livet sammen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er veldig lite typisk at man holder sammen med 2. kjæresten? De fleste jeg kjenner har vært i noen seriøse forhold før de har slått seg til ro.

Jeg har vært sammen med kjæreste nr. 4 i 5 år og trives utmerket med det... At det klaffer allerede med kjæreste 1 og 2 skal litt til, men kan gå det og.

Man merker ganske fort hva man vil ha og hva man ikke vil ha, men noen finner ikke en som ordentlig passer før kanskje 20 frosker er kysset...

Skrevet

Artig tråd det her:)

Jeg er sammen med min 2. kjæreste nå, og det føles virkelig riktig. Nå skal det sies at jeg har hatt endel kjærester i mellomtiden, men vi fant hverandre igjen etter 6 år:) Tror nok ikke det er veldig typisk egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...