Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 På taxfree i forrige uke hørte jeg noen snakke om en solkrem som bare skal påføres en gang per dag. Det hørtes veldig rart ut, og litt skummelt... Men også veldig fint hvis den faktisk fungerer! Har noen av dere prøvd en sånn? Fungerer den når man bader/svetter mye også? Har vansker med å se for meg det. Hvor tidlig må man smøre seg før man går ut i sola? Hvilken er best, hvilke er "gode nok" og hvordan er prisene? Tørker de fort, er de klissete eller ekle å ha på?
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 På taxfree i forrige uke hørte jeg noen snakke om en solkrem som bare skal påføres en gang per dag. Det hørtes veldig rart ut, og litt skummelt... Men også veldig fint hvis den faktisk fungerer! Har noen av dere prøvd en sånn? Fungerer den når man bader/svetter mye også? Har vansker med å se for meg det. Hvor tidlig må man smøre seg før man går ut i sola? Hvilken er best, hvilke er "gode nok" og hvordan er prisene? Tørker de fort, er de klissete eller ekle å ha på? Denne??
Brunhilde Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Denne har jeg prøvd for første gang i dag, men har ellers bare hørt positive ting om den fra de som bruker den jevnlig.
Gjest Faerie Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Her er en fra Piz Buin. Vi har bare prøvd den ordentlig én dag på stranda, ungene ble smurt før vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. De badet mye. Den trekker fint inn, er veldig lite klissete, behagelig i bruk. Ikke lukter den vondt heller. Alt dette kommer fra meg som hater solkrem fordi jeg synes det er klissete, stinkende osv.
Gjest TS Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Denne?? Nei... Husker ikke merket, men det var noe lignende ja. Her er en fra Piz Buin. Vi har bare prøvd den ordentlig én dag på stranda, ungene ble smurt før vi dro avgårde og var ute hele ettermiddagen. De badet mye. Den trekker fint inn, er veldig lite klissete, behagelig i bruk. Ikke lukter den vondt heller. Alt dette kommer fra meg som hater solkrem fordi jeg synes det er klissete, stinkende osv. Den høres veldig lovende ut! Jeg har alltid hatt godt inntrykk av Piz Buin, men hvordan klarer de seg egentlig i solkremtester?
Edie Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Soltan har også en sånn type, finnes i både faktor 15 og 30. Jeg synes beskyttelsen fungerer overraskende bra, men den lukter ikke særlig godt..
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Her er en fra Piz Buin. Hvor får man kjøpt Piz Buin 1 day long? Har ikke tid til å bestille på nett. Svar haster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå