Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hei Utover kvelden,ofte i festlige lag,blir jeg blank/skinnende i pannen.Har lagt merke til dette etter å ha sett på bilder av meg selv. Jeg bruker Decleor cleansing milk og tonifying lotion,essens og hydra floral kremen på dagen.Samme renseprodukter på kvelden, pluss Renewal serum fra MD og Soin Du Soir nattkrem. Hva kan jeg gjøre for å redusere blankheten i pannen? Tusen takk for hjelpen!
Gjest SmallTalk Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Bruk en primer under sminken. Det matter ihvertfall ned huden.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Bruk en primer under sminken. Det matter ihvertfall ned huden. Ok,takk! Men nå om sommeren liker jeg ikke å bruke så mye sminke. Noen andre produkter som hjelper mot blankhet?
Vulpes Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 En veldig enkel løsning er å bruke et transparent mattende pudder akkurat i pannen. Det vil ikke synes at du har sminket deg der Jeg bruker Kaolin Powder Fair fra Everyday Minerals. Fargen på dette pudderet er veldig lyst, men selv nå som jeg er blitt ganske solbrun kan jeg fint bruke det, ettersom det er så og si helt gjennomsiktig på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå