Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Noen som har erfaringer, vil egentlig reise på måfå.. tror dere det er vanskelig å få ett sted å bo i spania / hoteller.. ? hvor langt kan jeg komme uten fly?
Gjest Elfrida Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Spania har et ganske godt utbygd tognettverk, så du kan fint komme deg dit, og rundt omkring med tog og buss. Det er ikke vanskelig å få et sted å bo, men hvis du ankommer sent på dagen kan det være at du må prøve et par steder. Hvis du kommer til et overnattingssted som er fullt kan det være lurt å be dem om å foreslå et sted i nærheten, kanskje de ringer og sjekker for deg.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Noen som har erfaringer, vil egentlig reise på måfå.. tror dere det er vanskelig å få ett sted å bo i spania / hoteller.. ? hvor langt kan jeg komme uten fly? Du kan komme overalt uten fly, har en kompis som reiste til Australia uten å fly, og er lett å komme seg til Afrika uten fly. Skal du til Amerika er det bare en veldig lang båtreise...
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 -Bare et lite tips: - hvis du er ungdom/student med sparsomt budsjett, eller bare eventyrlysten, så ville jeg undersøkt med et transportfirma som leverer feks tørrfisk til Spania. Jeg har hørt at de ofte tar med seg eventyrlystne passasjerer. Trailersjåførene er glade for å få selskap og vet om billige overnattingsplasser. Vet det, for jeg har prøvd det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå