Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag har fått prov på Cliniques hudvårdsystem och läser att de är för hudtyp 3. Vad betyder det? Torr hud, fet hy eller något annat?

jag använder vanligtvis andra produkter men tänkte att dessa "potionsförpackningar" kunde vara bra att ha med på en weekendflygresa både för att de är små och för att man får ta den lilla mängden ombord i handbagaget. Fast om det är för fel hudtyp så är det ju ingen idé att jag testar.

Jag har torr hy som behöver mycket fukt och har till och med blivit rekommenderad att använda en fet nattkräm på dagen för att ge min hud vad den behöver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudtype 3 er vel robust, fet hud hvis jeg husker rett. Så du bør holde deg langt unna prøvene du har fått. Jeg har en sånn hudtype som deg, og Clinique har nesten ingen produkter for en slik hudtype; det virker som om de satser mer på fetere hudtyper.

Skrevet

^ Og elendig hudpleie.

Skrevet

OK tack för svar, då kastar jag pröverne. Synd att inte mina produkter inte har sådana pröveförpackningar för det är smart på resa (och man slipper kladda över i småburkar).

Jag använder foundation från Clinique och den fungerar bra, men så har de ju sådana bonuserbjudanden där de skickar med pröver på andra produkter när man handlar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...