Gå til innhold

Sårhet...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue
Hallo folkens, vet dere ingenting? Det er veldig sannsynlig at OgaBoga (og typen) har fått sopp, og det er klart det gjør vondt... Kommer som dere har vært inne på av for stor friksjon (tørr skjede), sårhet gjør at soppen slipper til. Prøv Canesten, dere.

ER DU FAENMEG MONGO!!!! VI HAR IKKE SOPP OG SLIKT DRITT HER, VI ER TESTET makan!!! Slutt med gjestespydigheten din, vi bare knuller så hardt at det engang blødde hahah det var gøy men det ER IKKE SOPP hvor mange ganger bør jeg nevne dette? Vi hadde sex i dag UTEN SOPP OG SVI HAHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OgaBoga:

Les dette seriøst er du snill...

Candida-soppen er en gjærsopp som lever på hud og slimhinner hos alle mennesker, også deg og typen din. Når huden eller slimhinnene blir såre/utsatt for friksjon får soppen grobunn og utvikler seg.

Underlivssopp er ingen kjønnssykdom man kan testes for en gang for alle. Underlivssopp er derimot en generelt ufarlig, men au så ubehagelig plage som alle som har et underliv (mest kvinner fordi vi har mer utsatte slimhinner) opplever fra tid til annen.

Ergo: Du har sopp, men det er ikke sikkert at soppen plager deg. Det er ikke sikkert at du har "utbrudd" akkurat nå, men dersom du har et så aktivt sexliv som du sier du har (eller bare så aktivt som jeg vet jeg har), ja da kommer det snart til å svi noe innmari.. ...Og så kan svien forsvinne igjen sånn helt uten videre, antakelig fordi du har latt fitta di få hvile ei stund...

Hvor soppen kommer fra? Du spiser den. Det er samme gjærsopp som vi bruker når vi baker brød (og brygger øl osv...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller aller fleste har da opplevd å få sopp?!... Ække no ekkelt i det vel, huden din er jo knallfull av sopp jo!... Og i spyttet er det så mye bakterier at et menneskebitt er kjempefarlig...

Ellers er jeg litt forundret over at en sambying av meg kan utrykke seg slik... hehehe.. er som å være tilbake nordpå dette! Kult!.. :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...