Gjest Fuglehue Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 Æsj nå har det "endelig" skjedd, typen er blitt sår og han frykter det muligens er en sykdom, men vi er begge friske "der nede", og har ikke hatt noen andre siden januar meg, og han april... huff, han skal iallfall teste seg, men det er jo normalt å bli gasnke sår når man gjør "det forteste man kan" og holder på ca 2 timer? Blir jo bekymret for nussenussen og tissetutten hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Slapp av det er heeelt normalt. Fikk "ikke røre" fra mannen i går med beskjed om at nå hadde jeg slitt på ham sår... *sukker tungt* ... så jeg får bare vente... :-? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 *sukk* sår ja.... lenge siden sist, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 min får som regel vondt i tungen stakkars og da blir det ikke mye godsaker på mor før han er frisk igjen :oops: :oops: Ikke vær bekymret har dere holdt på i to timer da kan han nok være normal sår og ingeting annet la mannen få fri ett par dager så skal du se at det er fart i sakene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr. Dyregod Skrevet 2. august 2003 #5 Del Skrevet 2. august 2003 Kjenner meg igjen, og skyldes problemet friksjon, frekvens og "varmgang" er det beste rådet mitt kald aloe vera-gel fra kjøleskapet. Man burde nok ta "fri" en uke, men det er lettere sagt enn gjort. Sårhet og ubevist fokus på problemet (og det man må forsake) gjør sitt til at man ofte gjør ting verre. "Tid leger alle sår" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #6 Del Skrevet 2. august 2003 Man burde nok ta "fri" en uke, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg er ikke så sikker på om OgaBoga klarer å ta fri så lenge. Lykke til jente!! ... husk at det blir sååå mye bedre etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 2. august 2003 #7 Del Skrevet 2. august 2003 EN UKE FRI? I alle dager, vi har aldri ventet så lenge samme hvor sår han eller jeg er blitt. Går seg til etter et par dager som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 2. august 2003 #8 Del Skrevet 2. august 2003 Hei nå er han frisk men etter i natt ble jeg sår :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: tror dere jeg er bra i morra kanskje, det gjør ikke noe om det er litt vondt, men det føltes ut som han dyttet et TV inn i dag, det var vondt, au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. august 2003 #9 Del Skrevet 2. august 2003 For noen luksusproblemer du har,Ogaboga! Å være sår er DEILIG det! Da har man liksom gjort det skikkelig! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 2. august 2003 #10 Del Skrevet 2. august 2003 Jojo men det er så vondt at det er vondt å sitte jeg tenker litt "hihi" men mest "argh auuu" men den er vel bedre i morra. Jeg har heller ikke rennefitte, sikkert derfor det er blitt sårt for det blirikke vått der mer bare måtte dytte den inn så sa det "sprekk" så sa jeg "å fy det var vondt" så hadde vi normal sex, så ble det vondt, så sa jeg "au" igjen i dette øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. august 2003 #11 Del Skrevet 2. august 2003 "Rennefitte"!!!! Ja,du får sagt det du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 3. august 2003 #12 Del Skrevet 3. august 2003 Hihi men det høres så rart ut å si "jeg blir ikke våååååt nok" siden vi sier blaut her i kristiansand, og da høres det iallfall teit ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. august 2003 #13 Del Skrevet 3. august 2003 Du får trøste ham med at han ikke har fått brannsår der nede, og så kan du meddele ham det at det er vanvittig vondere enn det i utgangspunktet høres ut som. Spørsmål om hvordan man klarer noe sånt, blir oversett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 3. august 2003 #14 Del Skrevet 3. august 2003 Men han er jo bra, det er jo meg som er ekkel nå, jaja tiden leger alle sår sies det,nå er det gåt nok tid, jeg blir gal av sånne sperrer som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 3. august 2003 #15 Del Skrevet 3. august 2003 Dette har nok mange opplevd. Svaret er ganske enkelt- "friksjon skaper varme" Hvis ikke rennefitta di "renner" godt nok, får han eller du bruke spytt på tissetassen og/eller "tørrmusa", og da skal du se at det funker bedre. Etterhvert kan dere jo bruke mere avanserte glidemiddel. Men spytt er altid tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 3. august 2003 #16 Del Skrevet 3. august 2003 Glidemiddel er utelukket, jeg forbinder det med homofile og analsex og da blir jeg tørr som en ørken. Spytt, joda men jeg ser ikke for meg meg harke opp en snørrklase som skal ut og inn av mei æsj Men jeg skal se om jeg er bra i dag, hvis ikke blir jeg sinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 3. august 2003 #17 Del Skrevet 3. august 2003 Du er nå litt artig du!!!! Dette løser han lett hvis han gidder. Det var nå ikke ei skikkelig snørrklyse jeg hadde i tankene................... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 4. august 2003 #18 Del Skrevet 4. august 2003 Hei jeg er sår igjen hva gjør jeg nå egentlig? Vil bli frisk til onsdag helst, om vi kan arrangere en avtale for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #19 Del Skrevet 6. august 2003 Hallo folkens, vet dere ingenting? Det er veldig sannsynlig at OgaBoga (og typen) har fått sopp, og det er klart det gjør vondt... Kommer som dere har vært inne på av for stor friksjon (tørr skjede), sårhet gjør at soppen slipper til. Prøv Canesten, dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #20 Del Skrevet 6. august 2003 Godt poeng Gjest!!! Og du OgaBoga: Så lenge du har sopp fungerer dessuten Canesten godt som glidemiddel. Salven demper smertene/sårheten som følger med soppen. Smør dere før du rekker å bli våt og knull i vei, så smører dere hverandre godt og grundig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå