mariekristine Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Noen tips? Samboeren min er ikke glad i dress og slips kan du si.. Jeg skal ikke ha brudekjole, men selskapskjole. Noen som kan gi tips om hva jeg kan foreslå for ham?
Gjest Flode Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 Hva med kun dressbuksen og vesten, også droppe jakka og slips? Da starter han dagen der de fleste menn ender etter middag når jakka og slipset ryker uansett... Det kan være tøft og avslappa, samtidig som det er pynta.
frk.strøken Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 Er det sommerbryllup? Hva med en lys linbukse?
mariekristine Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2009 Er det sommerbryllup? Hva med en lys linbukse? Takk for raske svar! Bukse og vest var ikke så dumt. Har ikke tenkt vest jeg, kun skjorte og bukse som jeg syntes var vel kjedelig Det er bryllup sent i august. Hva har man til lys linbukse da? Vielsen skal være utendørs så det kan gjerne være uformelt heldigvis for ham
mariekristine Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2009 Hva med farge? Satser på at jeg finner meg en blå kjole.. Ikke lyseblå eller helt mørk.. Kan han da vet ha brun dressbukse/vest og lys skjorte?
frk.strøken Skrevet 27. juni 2009 #6 Skrevet 27. juni 2009 Det er bryllup sent i august. Hva har man til lys linbukse da? Vielsen skal være utendørs så det kan gjerne være uformelt heldigvis for ham August er jo enda sommer måned, så jeg ville syntes at det gikk helt fint. Er ofte varmt i August, så da kan han bare ha en skjorte, gjerne en kortarmet også. Synes ikke slips er nødvendig. Eller eventuelt er lys vest, hvis du likte den tanken. (men blir det vest, bør kanskje skjorta inne være langarmet) Hvis du finner en lin "dress" i beige aktig farge, så tror jeg en blå kjole hadde matcha kjempefint.
mariekristine Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2009 August er jo enda sommer måned, så jeg ville syntes at det gikk helt fint. Er ofte varmt i August, så da kan han bare ha en skjorte, gjerne en kortarmet også. Synes ikke slips er nødvendig. Eller eventuelt er lys vest, hvis du likte den tanken. (men blir det vest, bør kanskje skjorta inne være langarmet) Hvis du finner en lin "dress" i beige aktig farge, så tror jeg en blå kjole hadde matcha kjempefint. Takk Takk!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 Siden det er sommer, sol og varmt tror jeg nok dette antrekket ville vært supert! Kan nesten ikke bli mer avslappet enn dette http://farm1.static.flickr.com/167/3924640...81dc024.jpg?v=0
mariekristine Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2009 Siden det er sommer, sol og varmt tror jeg nok dette antrekket ville vært supert! Kan nesten ikke bli mer avslappet enn dette http://farm1.static.flickr.com/167/3924640...81dc024.jpg?v=0 Tja.. Tror nok gjestene hadde rømt da gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå