Gå til innhold

Brudgommens antrekk, litt uformelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Samboeren min er ikke glad i dress og slips kan du si.. Jeg skal ikke ha brudekjole, men selskapskjole. Noen som kan gi tips om hva jeg kan foreslå for ham?

Videoannonse
Annonse
Gjest Flode
Skrevet

Hva med kun dressbuksen og vesten, også droppe jakka og slips? Da starter han dagen der de fleste menn ender etter middag når jakka og slipset ryker uansett... :) Det kan være tøft og avslappa, samtidig som det er pynta.

Skrevet

Er det sommerbryllup?

Hva med en lys linbukse?

Skrevet
Er det sommerbryllup?

Hva med en lys linbukse?

Takk for raske svar! Bukse og vest var ikke så dumt. Har ikke tenkt vest jeg, kun skjorte og bukse som jeg syntes var vel kjedelig

Det er bryllup sent i august. Hva har man til lys linbukse da? Vielsen skal være utendørs så det kan gjerne være uformelt heldigvis for ham

Skrevet

Hva med farge? Satser på at jeg finner meg en blå kjole.. Ikke lyseblå eller helt mørk.. Kan han da vet ha brun dressbukse/vest og lys skjorte?

Skrevet
Det er bryllup sent i august. Hva har man til lys linbukse da? Vielsen skal være utendørs så det kan gjerne være uformelt heldigvis for ham

August er jo enda sommer måned, så jeg ville syntes at det gikk helt fint.

Er ofte varmt i August, så da kan han bare ha en skjorte, gjerne en kortarmet også. Synes ikke slips er nødvendig. Eller eventuelt er lys vest, hvis du likte den tanken. (men blir det vest, bør kanskje skjorta inne være langarmet)

Hvis du finner en lin "dress" i beige aktig farge, så tror jeg en blå kjole hadde matcha kjempefint.

Skrevet
August er jo enda sommer måned, så jeg ville syntes at det gikk helt fint.

Er ofte varmt i August, så da kan han bare ha en skjorte, gjerne en kortarmet også. Synes ikke slips er nødvendig. Eller eventuelt er lys vest, hvis du likte den tanken. (men blir det vest, bør kanskje skjorta inne være langarmet)

Hvis du finner en lin "dress" i beige aktig farge, så tror jeg en blå kjole hadde matcha kjempefint.

Takk Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...