SuperNova Skrevet 27. juni 2009 #1 Del Skrevet 27. juni 2009 Liftgardiner var det nye og hotte rundt 2000, men vil dere si at det er fullstendig ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. juni 2009 #2 Del Skrevet 28. juni 2009 Absolutt ikke, de selger fortsatt masse av det på Kid iallefall, og på forskjellige interiørbutikker på nett. Jeg syns lift er utrolig flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #3 Del Skrevet 29. juni 2009 Og i så fall? Er det ikke bare å følge sin egen smak da og drite i hva andre måtte synes om den saken? Jeg skal i gang med liftgardin på badet nå og har ikke vurdert å spørre hva andre måtte synes om det! Ulempen med å ville ha "ut-greier" er imidlertid at det kan være vanskelig å få tak i hvis man ikke syr/lager selv - men det er en helt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #4 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg tror liftgardiner har kommet for å bli. De finnes jo i flere forskjellige utgaver, både "flate" og "posete" (de som ikke har spiler?). Ulempen med liftgardiner er at renholdet er litt tungvint. Da er det noe annet med panelgardiner (ikke lameller, men de 50 cm brede gardin-flakene, gjerne en ensfarget og en med mønster, som henger ved siden av hverandre og gjerne halvveis over hverandre.) De er bare så 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 29. juni 2009 #5 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg tror liftgardiner har kommet for å bli. De finnes jo i flere forskjellige utgaver, både "flate" og "posete" (de som ikke har spiler?). Ulempen med liftgardiner er at renholdet er litt tungvint. Da er det noe annet med panelgardiner (ikke lameller, men de 50 cm brede gardin-flakene, gjerne en ensfarget og en med mønster, som henger ved siden av hverandre og gjerne halvveis over hverandre.) De er bare så 2005. Haha, jeg er litt enig i det. På den annen side - alle har forskjellig smak, og ulike hus krever ulike gardiner. Det viktigste er ikke å finne noe som er in, men å finne noe som harmonerer med stilen forøvrig. Og jeg synes absolutt liftgardiner passer til mye. Det som også er viktig er at man prioriterer gardiner av ok stoffkvalitet, og farger som passer til resten av interiøret. Selvom jeg vanligvis er glad i kontraster, synes jeg for eksempel at lamellgardiner har blitt litt oppbrukt den siste tiden. Man ser det overalt, også i hus hvor det nødvendigvis ikke passer. Det synes jeg er dumt. Jeg har gått fra å synes lamellgardiner er kjempefint til å synes det er litt.....2008. Det absolutt mest tidløse jeg kan tenke meg er tynne, lyse lingardiner. Passer til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå