Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg?

Får ikke lagt over bilder fra det digitale kameraet til min ee pc:(

Skjønner ikke hvorfor, må jeg laste ned noen programmer eller noe?!

Er ikke kabelen til kameraet det er noe feil med, for får lagt over på andre pcer.

PLIIS HJELP!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Gjest Gjest
Skrevet
Først og fremst: Hvilket operativsystem har du og hvilket kamera er det snakk om?

Selv bruker jeg Ubuntu NBR på min Asus eee 901 og den fikser det aller meste av hva jeg måtte plugge inn. Slik ser det forøvrig ut med Ubuntu på Asus eee 901 og med stor ekstern skjerm.

Jeg har asus ee pc 900,og kameraet er nikon coolpix s210.

Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg går ut i fra at du bruker Xandros som fulgte med PC-en når du kjøpte den? Denne Linux-distroen er etter min mening dessverre ikke heeelt optimal, og jeg synes egentlig det er litt synd at det er med denne distroen mange møter Linux for første gang.

Når det er sagt, så er det vanligvis ikke lenger noe stort problem å få diverse perifere enheter som kamera til å funke i Linux lenger, men nå har jeg jo ikke testet et kamera som ditt i Xandros selv. Problemet er jo at mange produsenter ikke er særlig interessert i å distribuere åpne drivere til enhetene sine for Linux. Du plugger til PC-en med USB og det dukker ikke opp en ekstern disk? Har du prøvd minnekortet også?

nei,dukker ikke opp noen ekstern disk,har ikke minnekort i kameraet, men skal skaffe det slik at jeg kan teste om det går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...