Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Holdt på med en fyr for over et år siden, og har så og si ikke snakket med han siden da, men vi har noen felles venner. Jeg innså hvilken dust han egentlig er, og avsluttet det hele, og har nå ny kjæreste. I dag fikk jeg høre fra en av disse felles vennene våre at han tar enhver anledning til å snakke stygt om meg, og at jeg er en psykobitch og falsk og vet ikke hva.. Han har visst også en tendens til å omtale meg som fryktelig feit, og kommer med "morsomheter" ala: "xx hadde ikke fått plass i baksetet i bilen min engang, hahah!", mens han og den nye kjæresten hans står å ler (og hun er da større enn meg!). Blir litt lei meg nå.. Har ikke sett eller snakket med han på lenge, så oppfører han seg slik mot meg.. Og at han kaller meg feit (eh? feit? 164 cm og 60 kg?!!) må være det som svir mest, spesielt da jeg lenge har slitt med spiseforstyrrelse:( Blir så utrolig provosert og lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo han som driter seg ut, du vet jo selv det ikke er sant så dette skal du ikke bry deg noe om. Tror nepe andre folk synes han er så kul når han ytrer slike teite utsagn heller. =) ikke bruk energi på han.

Gjest Gjest_aina_*
Skrevet

-Skjønner godt at du blir lei deg, men husk at det er han som viser hele verden hvor dustete han er.

Hev hodet, smil og la dusten seile sin egen sjø.

Gjest Gjest
Skrevet

rett og slett en dritt-fyr som ikke tåler å bli dumpet

Gjest Blondie65
Skrevet

Deres felles bekjente vet da hvem det er som er en dust som snakker stygt om sine eks'er?

Ikke la dette gå inn på deg - han er en lort og prøver å tiltrekke seg fluer ved å gjøre seg enda mer motbydelig. La han fortsette med det du, og ikke la hans drittssnakk affisere deg mer.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vet du at det er han som sier det og at det ikke er noen andre som tjener på å snakke dritt om han? Har en vert utsatt for lignende selv? Jepp! :roll:

Skrevet
Vet du at det er han som sier det og at det ikke er noen andre som tjener på å snakke dritt om han? Har en vert utsatt for lignende selv? Jepp! :roll:

Tror nok det stemmer, for det overrasket meg vel ikke veldig.. men har litt lyst å gi gutten en lærepenge!

Skrevet

Når folk driver og baksnakker andre, så lurer jeg på om de snakker slik om meg også når jeg ikke er til stede. Jeg fokuserer altså på at vedkommende baksnakker. Ikke hva han sier om den andre personen.

Videre synes jeg det er rart at han snakker så mye om deg. Har han ikke kommet over deg, kanskje?

Uansett. Ikke bry deg om at han sier du er feit. Både du og vennene deres vet at det ikke er sant.

:klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet
Videre synes jeg det er rart at han snakker så mye om deg. Har han ikke kommet over deg, kanskje?

Dette.

Og angående betegnelsen feit har det ikke noe direkte med din kropp å gjøre, det er bare en lettvint måte å rakke ned på folk på. Da jeg var i et stygt brudd og eksen min fant seg en ny kjæreste så tidlig at det var ingen tvil om at de hadde holdt på mens vi fremdeles var sammen omtalte venninnene mine (og jeg) denne nye jenta som 'tjukka' eller 'feita' når vi snakket om henne, enda hun såvidt var litt rund i kantene. Det var kun for å få meg til å føle meg bedre, dødsteit, men sant.

Gjest likedan
Skrevet
Holdt på med en fyr for over et år siden, og har så og si ikke snakket med han siden da, men vi har noen felles venner. Jeg innså hvilken dust han egentlig er, og avsluttet det hele, og har nå ny kjæreste. I dag fikk jeg høre fra en av disse felles vennene våre at han tar enhver anledning til å snakke stygt om meg, og at jeg er en psykobitch og falsk og vet ikke hva.. Han har visst også en tendens til å omtale meg som fryktelig feit, og kommer med "morsomheter" ala: "xx hadde ikke fått plass i baksetet i bilen min engang, hahah!", mens han og den nye kjæresten hans står å ler (og hun er da større enn meg!). Blir litt lei meg nå.. Har ikke sett eller snakket med han på lenge, så oppfører han seg slik mot meg.. Og at han kaller meg feit (eh? feit? 164 cm og 60 kg?!!) må være det som svir mest, spesielt da jeg lenge har slitt med spiseforstyrrelse:( Blir så utrolig provosert og lei meg:(

Hei,

jeg skjønner veldig godt at du blir lei deg. Føler med deg. Jeg har vært i en liknende situasjon på jobb, der han fikk vite at jeg var forelsket i en jeg jobber sammen med. Denne situasjonen utnyttet han til å få oppmerksomhet, og spredte nyheten til alle på jobb. Han skulle vite hvem jeg var forelsket i, og spurte alle han traff hvem det kunne være. Han satte ut et rykte om at jeg først var forelsket i en person, så en annen når jeg fant ut at den ene ikke var interessert i meg. Fakta var at jeg var forelsket i en, og det er jeg i dag også, samme person. Jeg på min side ba ham la meg være og ikke blande seg i mine saker, men han bare fortsatte. Så enden på visa ble at jeg ble mobbet pga dette, på Facebook, fikk virkelig gjennomgå. Til slutt ba jeg ham reise dit peppern gror. Jeg var redd jeg ble dårlig likt på jobb, at folk skulle skygge unna meg, men det motsatte skjedde.

Dette var virkelig snakk om karma, det han gjør mot meg skal skje med ham. Resultatet ble at jeg ble bedre likt enn noen, jeg ble skikkelig kjent med alle på jobb, og ham jeg er interessert i, går det strålende med. Det viste seg at han er interessert i meg, men ting er litt kompliserte for øyeblikket. Tydeligvis hadde han "bæsjet på leggen", og gjort seg selv til latter, for de han satt og slarvet til var faktisk 10 år eldre enn ham selv.. Så de så nok at han var en barnslig drittunge som ikke hadde bedre å gjøre..

Så som flere her sier, det er ham som driter seg ut, de han prater til kjenner vel ikke deg? Og da kan de ikke vite om det er sant eller ikke. Stå på, du er helt sikkert en kjempejente! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...