Gå til innhold

slankere lår takk!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg sliter med store lår, er det noen av dere som kan hjelpe meg? Skal ut på en lengre reise om 1 1/2 mnd, så det begynner å haste litt.. icon_smile.gif

Jeg trener en god del aerobic, step og egentrening (stepmaskin, tredemølle og styrke) og jeg går turer, sykler og jogger bittelitt. Prøver å trene minst 4 ganger i uken, (bruker ikke kjempetung motstand) men lårene mine blir bare større og større.. Skal prøve å slanke meg litt før jeg reiser, og det hjelper sikkert på, men det er jo ikke så lett da.. Har en del muskler, men også mye overflødig fett.. icon_frown.gif

Hva bør jeg trene og ikke trene? Finnes det spesielle øvelser for de lange musklene? Bruker hampvott på lårene nesten hver dag for å øke sirkulasjonen, men jeg ser ikke så mye forskjell... Er det slanking jeg må tenke mest på for å minske størrelsen på lårene? Jeg er ca 170 cm høy og ca 70 kg.

Håper noen kan hjelpe meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muskler! Det er muskler, jenta mi.

Prøv ren forbrenningstrening, det er lavintensitet på treningen din (gåing fx) noen kilometer om gangen noen ganger i uken.

Ellers er 70 kilo fordelt på 170 cm ikke mye.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

jeg er så glad for å kunne fortelle at det vært øyeblikk nå kommer en treningsmaskin i Oslo som tar feite lår og appelsinhud. jeg skal fortelle mer når den kommer. Står allerede på liste over å sette igang.

tralalalala icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvilken maskin det er snakk om?

Er det sats som skal invistere i en slik?

Jobber selv på treningsenter, har aldri hørt om den maskinen!

Du må fortelle om den....please!!!!

Hilsen icon_smile.gif lillmor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

jeg skal fortelle mer om den! Den kommer ikke på sats eller noe annet treningsstudio, den kommer i sitt eget lille studio. Det går ut på å trene i vakum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva er så navnet på denne super-duper-lår-slanke-maskinen???

Finnes det noe info om den på nett.

Hilsen litt nysgjerrig12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...