Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #21 Skrevet 6. juni 2002 hei dere bestemødre. nå har jeg i en alder av snrt 52 år blitt mormor for første gang, men farmor har jeg allerede vært i 5 år. Dessuten har jeg også en sønnesønn på snart 3 år. det er gøy! Eneste skåret i gleden er at min eldste datter ikke har fått noe barn, selv om hun ønsker det veldig,og etter enda en abort, var det svært tungt da lillesøster nå fikk seg en liten gutt. Jeg syntes at min yngste godt kunne vente litt med å få barn, hun er jo bare 23. Men da fikk jeg passet påskrevet: selv var jeg bare 19 da jeg fikk førstemann! Nei la barna bestemme selv, men vær der for dem og støtt dem når de trenger det! hilsen meg. bestemor til tre gutter
Em@lie Skrevet 7. juli 2002 Forfatter #22 Skrevet 7. juli 2002 Nå blir jeg far-mor igjen til jul. Da jeg fikk vite det styrtet jeg til butikken å kjøpte garn. Det er ferdig strikket og ligger bare å venter. Handla tøy har vi også gjort. Så nå venter vi på julen.
clara Skrevet 14. juli 2002 #23 Skrevet 14. juli 2002 Hei! Jeg fikk mitt første barn da jeg var 25, og jeg syntes da at det var en passelig alder. Mitt yngste barn fikk jeg ved 34 års alder. Han er nå 14 år. Jeg synes nok at det er lettere (= orker mer) å ha barn ved 25 enn ved 34. Det har vært en periode når barna har vokst opp at jeg har vært veldig lite interessert i andres barn. Mange blir helt tussete når det er babyer i nærheten - må holde dem og kose med dem osv. Det har liksom ikke vært meg, men nå merker jeg at det begynner å våkne en interesse også hos meg. Kan det være slik at jeg innerst inne ønsker meg barnebarn? PS Jeg har bare sønner, så når/om de får barn blir jeg farmor. Er det fler enn meg som synes at farmor høres mye eldre ut enn mormor? Clara
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå