Gå til innhold

alder/barnebarn

Em@lie

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er dere i dag? og hvor gamle var dere når barnebarn kom?

Hvor gamle var dere selv når dere fikk barn.'

Jeg var tidlig ute så jeg har barnebarn som er på alder med barn til mine jevnaldene mange ganger.

Nå må jeg komme meg i seng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke barnebarn, men ønsker det veldig.

Har gitt begge ungene mine klar beskjed, om at jeg begynner å bli utolmodig.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får neppe barnebarn. Har nemlig ikke fått barn ennå. icon_smile.gif Tror neppe det blir noen barn heller, - synes det er litt for sent nå.

Det går fint ann å leve et lykkelig liv uten barn også!

icon_smile.gif Litago

1212[ Dette Innlegg er endret av: Litago den 2002-02-25 07:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Netti: ville bare si at jeg håper du ikke gir veldig tydelig beskjed om at du "krever" barnebarn. Det er en veldig personlig beslutning som det er XTREMT ufint å mase om! Man vet aldri hva som ligger bak når folk ikke har barn: Ambisjoner, problemer i forholdet, eller rett og slett at man ikke får det til. Det er uansett veldig privat, og ingenting noen bør mase om!

Gå inn på snartgravid.com og les om fortvilte jenter som på toppen av alt må slite med ufølsomme mødre som ikke forstår at det ikke er akkurat å gå på Rema og handle barn...

Håper jeg overdriver.... Men det er en liten kjepphest for meg dette...

Polyanna (snikleser på 30 som er velsignet med både mor og svigermor som forstår at barnebarn maser man ikke om) (forøvrig gravid:-))12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barnebarn ennå,men har en voksen datter,og en på vidregående. Jeg kommer ikke til å blande meg bort i det over hodet.Det blir sikkert stor stas,men jeg er ikke utålmodig. icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får heller ingen barnebarn......av den enkle grunn at jeg har valgt å ikke få barn sjøl.

Men jeg har søsken som er produktive......så jeg er tante.......til snart 5 og jeg koser meg med disse. Jeg har bestandig hatt veldig god kontakt med tantebarna mine - heldigvis. De er i alder fra 2 år til 16 år.

Like gode alle sammen.

Hilsen heldige Tante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker innom*

Har ikke kommet meg opp i denne alderen ennå, men jeg sniker meg inn for det jeg.

Jeg har da ikke barn, heller ikke barnebarn. Men jeg er tante til ei nydelig jente på 3 1/2 år. Det vil si at moren min er bestemor. Hun fyller 50 dette året, søsteren min fyller 25.

Lykke til med barn og barnebarn. Jeg tror de fleste syns det er stas med begge deler. Gleder meg til jeg blir bestemor!

Klemmer fra "snikeren"

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen av barna mine har følt at jeg presser dem, selv om jeg synes det snart må være min tur til å få barnebarn. Datteren min har riktignok vært samboer i flere år, men hverken hun eller samboeren er ferdige med utdannelsen sin, så jeg støtter de i å vente.....

Sønnen min har ikke noen fast kjæreste engang, så jeg håper jo egentlig ikke at han skaffer meg barnebarn riktig enda.

Men jeg håper jo på at jeg en gang skalfå bli bestemor.....*sss*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke har det travelt med å bli bestemor................icon_eek.gif Jeg ble mor i en alder av 17 år, og har nå en sønn på 25 år. Han har vært samboer i snart 5 år, og skal gifte seg i august. Jeg gleder meg veldig på hans vegne, og hvis de velger å få barn så kan jeg glede meg på deres vegne.

Men de trenger ikke lage unger for å glede eller tilfredstille noe i meg icon_razz.gif Jeg har fått meg kjæreste nylig, og har alt jeg trenger for egen del akkurat nå icon_biggrin.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Nita den 2002-03-02 23:02 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Nita den 2002-03-02 23:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny kjæreste 'svigermor' icon_wink.gif

Det er bare å ta det med ro, vi skal ikke få barn med det første. Selv om jeg er 'barnsjuk' som bare det må vi nok vente til vi er litt mer etablert enn nå. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei

Dette innlegget er noe gammelt,men fikk lyst å svare for det.

Jeg var 18 da den første jenta mi kom.

Hun har i dag en sjønn gutt på snart 3 år.

Den andre jenta mi skal ha nå i mai,kan tro jeg gleder meg.

Den minste jenta mi er 5 år.Så du sjønner at jeg føler meg ikke akkurat som ei bestemor.Mine venner har også små barn.

Tora

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg var selv nesten 26 år da jeg fikk min datter. Hun blir nå 24 år og jeg håper hun venter med å få barn til hun er ferdig med utdannelsen.

For jeg vet at senre i livet så er utdannelsen det viktigste.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.............her må jeg bli med. Jeg har 4 sønner i alderen 20 til 29, og er ikke blitt bestemor ennå. Lurer på om gutta har kutta strengen.

Føler ikke noe spesiellt for denne bestemorrollen og det har vel sin naturlige grunn. Regner med jeg blir like ustyrlig som andre besteforeldre.

Jeg må innrømme at det hadde nok vært moro med en liten sønnedatter, for jeg har allerede sydd bunad i en liten størrelse.

Det var en fiks ide jeg fikk for mange år siden, koste meg med å brodere på stakken og skjorten.

Kanskje vi skal lage en egen bestemorfestival for oss på KG. (ler)

Mara12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

For en uke siden kom det ei nydelig jente til,til denne verden. Jeg var der, og fikk ønsket henne velkommen. Fikk visket henne i øret at vi to skulle ha mange fine stunder sammen.Kan tro jeg gleder meg til det.

Nå har jeg 2 barnebarn, 2 dyrebare skatter. :)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hiver meg på bølgen!Ble farmor for snart tre måneder siden og jeg er allerede solgt!Er 46 år og fikk sønnen min da jeg var nesten 18. Han blir 29, og de andre barna er 15,13 og snart 11 år. Jeg hadde ikke en gang tenkt på at jeg ble bestemor så snart. Men i fjor sommer da vi feiret "sølvbryllup" så var vår sønns gave til oss at vi skulle bli besteforeldre. Jeg trodde det nesten ikke og var slett ikke forberedt. Nå er det helt naturlig og det er veldig fint! Jeg har nå heklet dåpskjolen til "gullklumpen" *s*

Hilsen anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...