Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Jeg er forlover for min beste venninne, vi har vokst opp i samme gate og har kjent hverandre siden barnehagen. Venneflokken fra oppveksten omfatter også en jente til og en kamerat, la oss kalle ham Per. Han er vel kanskje brudens nærmeste venn, de har bodd i samme by hele tiden og har mye kontakt. Han har også blitt en god kamerat av brudgommen. Per er homofil, har mannlig samboer og er verdens søteste, triveligste fyr. Anywho...nå skal jeg arrangere utdrikningslag for min venninne og hun har uttrykt ønsker å ha med Per denne dagen. Det er helt greit for meg, jeg har kjent ham så og si hele livet, og han er mer en venninne enn en kamerat. Jeg har snakket med de andre jentene som skal være med og et par av dem har sagt at de synes det bør være en ren jentedag og at de ikke vil være komfortable med at det er en mann tilstede. Dette er jenter som pr i dag står bruden ganske nær, så jeg vet at hun vil bli lei seg om de ikke kommer. Hun vil også bli lei seg om Per ikke kommer. Nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre... Noen råd?
Gjest Elfrida Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 Be de jentene som surmuler å vokse opp, og ta hensyn til brudens ønsker.
krillan Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 Mange kan reagere slik. Men er det deres dag eller hennes? Om du og "Per" er hennes beste venner skal selvfølgelig han være med. En beste venn er jo uavhengig av kjønn. Lykke til. Flott at du ser det ihvertfall, en skikkelig venninne er du!
Gjest Glør Skrevet 27. juni 2009 #4 Skrevet 27. juni 2009 Be de jentene som surmuler å vokse opp, og ta hensyn til brudens ønsker. Enig. Brudens dag = bruden bestemmer. De kan vente til det er deres tur å gifte seg.
Sunshine Skrevet 27. juni 2009 #5 Skrevet 27. juni 2009 Det er på tide at de blir voksne! Jeg kunne godt tenkt meg å ha et blandet selskap den dagen jeg skal drikkes ut, og hadde ikke sett noe galt i om andre hadde det heller. Hvorfor mener de at Per ikke kan være med? Skal de gå nakne eller noe?
Neytiri Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 syns disse jentene oppfører seg barnslig.......dette er ikke en dag som fokuserer på de, men det er jo bruden som skal ha det ikverfall noe etter hennes ønske(ikvertfall kem som er bedt!) de er ikvertfall ikke gode veninner hvis dem ikke kommer fordi "per" skal være der!
Mo9qa Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Be de jentene som surmuler å vokse opp, og ta hensyn til brudens ønsker. Tiltredes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå