Gå til innhold

Å finne forlagte ting

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har forlagt noe som har stor betydning for meg. At denne tingen er forsvunnet påvirker flere enn bare meg. Jeg er skikkelig fortvilt for dette og vet ikke hva jeg skal gjøre. :(

Jeg lurer på om noen har noen tips så jeg kan komme ned i underbevissheten min eller stimulere hukommelsen min til å huske?!?!?!?!

Om noen kan hjelpe meg hadde jeg blitt utrolig takknemlig!!!

*krysser fingrene for at noen av dere kan hjelpe meg!!!!!!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du god til å visualisere?

Klarer du å finne ut omtrent når denne tingen ble borte? Da kan su nemlig tenke deg gjennom hele den dagen og finne ut hva som kan ha skjedd. Jeg pleier å gjøre det når noe borte, men jeg har også lett for å tenke i bilder.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er ikke flink til å visualisere!

Jeg har prøvd å gjøre det nå, men når jeg kommer til sist jeg hadde gjenstanden i hånden blir det blankt. Jeg klarer ikke å se hvor jeg er eller hva jeg gjør med denne tingen, jeg ser kun meg og tingen, ingen bakgrunn engang! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... noen som distraherte deg? Snakket til deg? Kanskje det er derfor du ikke ser mer.

Fokuser på hva som skjedde omkring deg og sett deg tilbake der. Da kjenner du kanskje hva du gjorde med tingen...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er også ofte man kan tage en lille vandring ud af kroppen og lede når man sover, prøv at tænk på tingen før du ligger dig til at sove et par aftner på rad og se om det måske virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt pussig det der...

Det skjer stadig vekk at jeg "mister" ting, jeg kan lete meg gal uten å finne det, som regel har det stor betydning for det jeg skal gjøre at jeg finner gjenstanden. Ofte, finner jeg det ikke, men jeg klarer meg gjennom det jeg skal, når det er gjort, dukker ofte tingen opp igjen og da gjerne midt i glaningen.....

...noen jeg ikke ser som tuller med meg...???

PS. Håper du finner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...