Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk blomster på døra i dag. En nydelig blomsterbukett. Har aldri sett vakrere blomster. På kortet sto det: Savner deg.

Det må være eksen min som har sendt dem. Jeg har ikke vært sammen med andre siden jeg forelsket meg i han for 7 år siden. De ble slutt for 1,5 år siden, men vi har hatt noe kontakt når han har vært singel. Nå har han hatt noe på gang med en annnen, og jeg har derfor kuttet kontakten. Han mente vi fortsatt kunne være venner, men det ble for vanskelig for meg. Jeg har savnet han hver dag, men det begynte å gå litt bedre inntil jeg fikk blomstene i dag. Nå er han i tankene mine hele tiden igjen.

Vi har vært samboere to ganger. Begge gangene flyttet han ut på grunn av andre damer. Jeg orker ikke å prøve en gang til selv om jeg fortsatt elsker han. Jeg orker ikke gå gjennom den vonde kjærlighetssorgen en gang til. Jeg klarer ikke lenger å tro at det skal vare. Og jeg orker ikke noe midlertidig og uforutsigbart igjen.

Jeg har ikke tatt kontakt og takket for blomstene. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Burde jeg ta kontakt å takke for blomstene? Eller burde jeg ikke ta kontakt? Jeg er redd jeg blir fristet til å treffe han hvis jeg tar kontakt. Men hvis jeg ikke takker virker jeg vel som en utakknemlig bitch?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har vært samboere to ganger. Begge gangene flyttet han ut på grunn av andre damer. Jeg orker ikke å prøve en gang til selv om jeg fortsatt elsker han. Jeg orker ikke gå gjennom den vonde kjærlighetssorgen en gang til. Jeg klarer ikke lenger å tro at det skal vare. Og jeg orker ikke noe midlertidig og uforutsigbart igjen.

min mening er at du burde holde deg unna han.. om du er redd for at dette skal hende igjen... dersom du tror du blir fristet til å prøve en gang til.

men om du tror du klarer det, så kan du jo sende han en sms hvor du takker for blomstene, men legger til at det ikke nytter...

håper du finner ut av det. lykke til

Gjest Gjest
Skrevet
min mening er at du burde holde deg unna han.. om du er redd for at dette skal hende igjen... dersom du tror du blir fristet til å prøve en gang til.

men om du tror du klarer det, så kan du jo sende han en sms hvor du takker for blomstene, men legger til at det ikke nytter...

håper du finner ut av det. lykke til

Takk for svar!

Ja, jeg må holde meg unna. Han treffer jo en annen også. Jeg bryr meg egentlig ikke om henne fordi hun har ødelagt så mye for oss, men det blir uansett feil. Vi klarer ikke bare være venner når vi treffes. Savner han enda mer etterpå.

Jeg vurderer å sende han en mail. Men tenk om blomstene ikke er fra han? Det hadde vært sååå pinlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ut som om du har blitt brent så mange ganger av han at det mater din egen forelskelse. Dette er ikke sunne følelser og ha og du bør tenke at de har lite med kjærlighet å gjøre, men med frustrasjon over noe du anser som uoverkommelig og derfor noe du setter veldig høyt.

Jeg synes du skal gjøre deg opp en mening en gang for alle. Kutt han ut, svar ikke på sms og få han ut av tankene og livet ditt, slik at du kan begynne å lete etter den virkelig kjærligheten, for denne bare sinker deg nå.

Eller så får du satse en siste gang om du ikke klarer å la være, men gjør deg kanskje opp en formening om at dette blir aller siste sjanse.

Send ihvertfall ikke noen melding for du takker for blomstene .....- Da har du helt mistet kontrollen og det er fritt fram til han og forføre deg eller ikke, som han selv vil.

Skrevet

Trø blomstene på hodet i søppelbøtta. La det bli en symbolsk handling. Han har sviktet deg TO ganger. Flyttet ut pga. andre damer han har forelsket seg i mens dere fortsatt var sammen. Han er en heartbreaker. Han er sammen med en annen nå, og gjør akkurat det samme mot henne som han gjorde mot deg. Tror du dette er siste gang han kommer til å gjøre dette? I don't think so....

Skrevet
Trø blomstene på hodet i søppelbøtta. La det bli en symbolsk handling. Han har sviktet deg TO ganger. Flyttet ut pga. andre damer han har forelsket seg i mens dere fortsatt var sammen. Han er en heartbreaker. Han er sammen med en annen nå, og gjør akkurat det samme mot henne som han gjorde mot deg. Tror du dette er siste gang han kommer til å gjøre dette? I don't think so....

Enig i denne. Og så lenge han ikke har underskrevet kortet med navn, så sender du ikke takkeSMS bare fordi du tror (OK, innerst inne er sikker på) at blomstene er fra ham.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg må si meg enig med Cata og CeeCee - de blomstene hadde gått rett i søppelet.

Det er ganske så sjåfelt å sette deg i denne situasjonen og være for feig til å signere kortet. Han spiller på dine følelser og prøver å mykgjøre deg, og det enda han ikke har forandret seg en millimeter (fisker med deg samtidig som han er sammen med en annen).

Du må slutte å fortelle deg selv at han er verdens kjekkeste mann bortsett fra at han ikke greier være trofast. Verdens kjekkeste mann er ikke utro ergo er ikke han verdens kjekkeste mann.

Du skal i allefall ikke oppmuntre han videre ved å takke for blomstene. Vil han deg noe så får han jammen ta buksene på og manne seg opp til å møte deg ansikt til ansikt - i allefall gi deg muligheten til å avslå et slikt møte.

Jeg vet om en annen mann som gikk til voldsomt dramatiske skritt for å få sin eks tilbake, det var i grunnen ikke måte på med blomster, smykker og tårevåte erklæringer. Men ivirkeligheten så var skuespillertalentene større enn viljen til å erkjenne sin egen rolle i bruddet og dette endte med brudd igjen.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Det er merkelig hvor myke vi jenter kan være ovenfor slike sleipinger, som ikke gjør annet enn å leke med følelsene våre. Når skal vi lære?

Jeg kan forstå deg, ts, men samtidig synes jeg du skal tenke på stoltheten din, og ikke la deg rive med pga en blomsterkvast. Sleipe menn er eksperter på å manipulere på denne måten. Og du vet jo at han har vært utro flere ganger mens dere var sammen. Selv nå, etter at forholdet er slutt, og han har en annen dame, forsøker han å manipulere deg.

Det er i grunnen opplagt at du bør holde deg unna ham.

Skrevet

når man sender blomset, uten å skrive hvem de er fra, kan man heller ikke forvente takk... om det ikke er veldig klart og tydelig hvem som har sendt dem så klart!

legg det bak deg , gå videre. selv om det er tøft.

han har jo null respekt, virker som den typen som vil ha både i pose og sekk :(

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem har damer liggende på kne etter seg? Jo han som behandler henne som dritt! <- Det er faktisk et svar til TS inni der.

Skrevet

det der har du helt rett i ... sykt men sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...